تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان اسلام به دنبال جلوگیری از گسترش روابط جمهوری اسلامی ایران هستند

رئیس موسسه مساوات تونس گفت: جمهوری اسلامی ایران از جمله کشورهایی است که همواره به دنبال گسترش روابط بوده و دشمنان اسلام و ایران اسلامی به دنبال جلوگیری از این امر بوده و هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ؛فوضی علوی در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین‌المللی «گفت‌وگوهای فرهنگی ایران و جهان عرب در عرصه اعتدال و عقلانیت» که در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد با تأکید بر تقویت امت اسلامی گفت: امت اسلامی باید به جایگاه واقعی خود در دنیا برسد و تقویت آن‌ها به‌عنوان یک اولویت باشد.
 
رئیس موسسه مساوات تونس بابیان اینکه تلاش‌های صورت گرفته از سوی جمهوری اسلامی ایران به‌منظور دستیابی به وحدت اسلامی شایسته تقدیر است، گفت: مسلمانان جهان باید از نگاه‌های تنگ‌نظرانه اجتناب کرده و با فاصله گرفتن از رویکردهای افراطی به سمت وحدت حرکت کنند.
 
وی با تأکید بر لزوم گسترش ارتباطات مسلمانان با یکدیگر خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از جمله کشورهایی است که همواره به دنبال گسترش روابط بوده و دشمنان اسلام و ایران اسلامی به دنبال جلوگیری از این امر بوده و هستند.
 
علوی بابیان اینکه وحدت اسلامی لازمه رهایی از استعمار است، ادامه داد: فتنه گران منطقه به دنبال جلوگیری از وحدت مسلمانان هستند درحالی‌که گفت‌وگو با ایران اسلامی یک موضوع ضروری است که باید به آن توجه کرد.
 
رئیس موسسه مساوات تونس ضمن عرض تسلیت شهادت آتش‌نشانان حادثه ساختمان پلاسکو گفت: قطعاً این بزرگواران در نزد خالق یکتا به جایگاه معنوی والایی دست خواهند یافت.
 
انتهای پیام/ح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان اسلام به دنبال جلوگیری از گسترش روابط جمهوری اسلامی ایران هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..