تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا معاون سیاسی استاندار اردبیل معارفه نمی‎شود

ساعت: 14:13 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013568

به رغم گذشت یک ماه از انتصاب ناصر نصیری به سمت معاون سیاسی استاندار اردبیل، تاکنون مقامی از وزارت کشور برای معارفه او به اردبیل نیامده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، چهارم دی ماه جاری بود که به پیشنهاد استاندار اردبیل و با حکم وزیر کشور، ناصر نصیری به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل منصوب شد.
از زمان انتصاب نصیری به این سمت، هیچ خبری درباره طاهر شریفی، معاون سیاسی سابق استاندار و مسئولیت او منتشر نشده است.
این در حالی است که پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، کماکان طاهر شریفی را به عنوان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری معرفی می‌کند و نامی از ناصر نصیری در سایت رسمی استانداری وجود ندارد.
 

مطابق بر روال معمول، برای معارفه و تودیع معاونان سیاسی استانداری ها، معاون سیاسی وزیر کشور یا یکی از معاونان او حضور پیدا می‌کند اما با وجود گذشت یک ماه از حکم انتصاب معاون سیاسی جدید استانداری اردبیل، خبری از مراسم نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا معاون سیاسی استاندار اردبیل معارفه نمی‎شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..