تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش نشانان ،بهترین و مخلص ترین شغل را دارند

ساعت: 14:02 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013659

امام جمعه کلاچای در جمع پرسنل آتش نشانی گفت: آتش نشانان ،بهترین و مخلص ترین شغل ها را دارند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبرنگار رودسریها، حجت الاسلام محمد حسن لطیفی ظهر امروز در جمع آتش نشانان کلاچای اظهار داشت: اتفاقی که در ساختمان پلاسکو تهران افتاد نهایت ایثار و از جان گذشتگی آتش نشانان فداکار را نشان داد و به فرمایش امام علی(ع) ایثار بلاتر از احسان است.

 

امام جمعه کلاچای افزود: در هر گروهی انسان های بد و خوب وجود دارد ، برخی ها در کارهای شان طمع می کنند ولی برخی اقشار مانند آتش نشانان بدون هیچ چشم داشتی برای نجات اسنان ها از جان خود می گذرند، شماها اول نمی گویید پول بدهید ما بیائیم جان شما را نجات دهیم ،  بهترین و مخلص ترین شغل ها از آن شماست باید ارزش کارتان را بدانید.

 

وی ادامه داد : امروز با تعدادی از بازاریان در جمع شما حاضر شدیم تا هم قدردان تلاش های شما باشیم و هم در حادثه تهران همدردی کنیم و تسلیت بگوییم.

 

گفتنی است، نماز ظهر و عصر امروز به امامت حجت الاسلام لطیفی در آتش نشانی کلاچای اقامه شد.

 

در آتش نشانی کلاچای ۱۳ پرسنل فعالیت می کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش نشانان ،بهترین و مخلص ترین شغل را دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..