تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح مدیرکل آموزش و پرورش گلستان درباره مسمویت 40 دانش آموز گلستانی/یک نفر بستری شد

ساعت: 13:48 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013636

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با تایید خبر مسمویت 40 دانش آموز گلستانی گفت: حال عمومی دانش آموزان خوب است و هم اکنون تنها یک نفر بستری و تحت مداوا قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلاس بیست؛ "محمد رضا وطنی" صبح امروز درگفتگو با خبرنگاران گفت: بامداد امروز دانش آموزان یک طبقه از خوابگاه شبانه روزی محمد رسوال ا..  مراوه تپه با حالت مسمویت به بیمارستان کلاله انتقال  داده شده اند.

وی افزود: موضوع مسمومیت را از دقایق اولیه پیگیر شدم و  فرماندار شهرستان  کلاله نیز برای پیگیری هماهنگی های لازم انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: علت اصلی این حادثه مشخص نیست و مسمویت گزارش شده است که می تواند ناشی از مواد غذایی و یا نشت گاز بوده باشد که با توجه به اینکه تنها در یک طبقه به وقوع پیوسته احتمال مسمویت غذایی ضعیف است؛ همکاران مادر حال بررسی هستند.

بامداد امروز دانش آموزان به سبب سرگیجه و حالت تهوع با آمبولانس منطقه و اتومبیل های روستا به بیمارستان منتقل شدند.

این دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم در مدرسه شبانه روزی محمد رسول الله روستای عرب قره حاجی شهرستان مرواه تپه مشغول تحصیلند.

گفتنی است؛ این حادثه دومین حادثه مسمویت در دو ماه اخیر است که درمدارس شبانه روزی گلستان رخ می دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح مدیرکل آموزش و پرورش گلستان درباره مسمویت 40 دانش آموز گلستانی/یک نفر بستری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..