تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوی جهادی فاتحین قدس در حاشیه شهر بجنورد

ساعت: 13:57 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013448

اعضای قرارگاه خادمان ولی نعمتان انقلاب اسلامی که تحت نظر مجمع ادوار بسیج دانشجویی خراسان شمالی اقدام به برپایی اردوی جهادی در حاشیه شهر بجنورد کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری بجنا؛ حسن براتی دبیر مجمع ادوار بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی گفت: بعد از شناسایی خانواده محروم پنج نفره در منطقه حاشیه نشین ناظر آباد توسط اعضای قرارگاه خادمان ولی نعمتان انقلاب اسلامی که تحت نظر مجمع ادوار بسیج دانشجویی خراسان شمالی تشکیل شده است بعلت نامناسب بودن شرایط منزل از جمله نداشتن درب و پنجره، قطع شدن برق و گاز و فروریختن دیوار حیاط و نیز شدت سرما امکان به خطر افتادن جانشان وجود داشت.

وی افزود: لذا با دستور دادستان محترم همه اعضای خانواده که درگیر اعتیاد نیز بودند به کمپ بهزیستی منتقل شدند و روند ترک و بهبودی شان و زنده مانی شان انجام شد و از سوی دیگر با همت گروه جهادی قرارگاه از روز گذشته عملیات بازسازی منزل آنان به طور کامل آغاز شده است تا بعد از پاک شدن از اعتیاد به سر خانه نوسازی شده و تمیز خود بازگردند و ان شاء الله خانواده ای برای همیشه احیاء شود و سرنوشت آنان تغییر کند.
براتی تصریح کرد: در این راستا اهالی محترم ناظر آباد نیز ضمن تشکر از حرکت جهادی بچه های قرارگاه خادمان ولی نعمتان انقلاب خود نیز دست به کار شدند و بعنوان نیروی کمکی رایگان دستگیر بچه های بسیجی شدند و کار بحمدالله به سرعت در حال انجام است و پیش بینی می شود تا زیر یک ماه پروژه به طور کامل تکمیل و تحویل اهالی آن شود.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوی جهادی فاتحین قدس در حاشیه شهر بجنورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..