تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تئاتر یعنی نگاه به زندگی از دریچه‌ای متفاوت

ما در اصل به عنوان کسی که از زاویه دیگر به جامعه‌اش نگاه می‌کند، نمایشی را روی صحنه می‌بریم.

تئاتر دریچه ای متفاوت به زندگیمحمد صادق نصیری کارگردان نمایش «جی» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص محوریت این نمایش  و هدف خود از اجرای آن گفت: موضوع اصلی نمایش، بحث درباره معضلات اجتماعی است.  ما در اصل به عنوان کسی که از  زاویه دیگر به جامعه‌اش نگاه می‌کند، نمایشی را روی صحنه می‌بریم. در واقع کار ما در حکم یک هشدار است.
 
نصیری در خصوص سابقه فعالیت‌های هنری خود بیان کرد: من فارغ التحصیل هنرهای نمایشی از یزد و فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه از تهران هستم. تقریبا چیزی حدود سیزده سال است، کار تئاتر انجام می دهم.
 
کارگردان نمایش«جی» پیرامون سالن اجرای نمایش تصریح کرد: متاسفانه سالن آنطوری که باید کارشناسی می‌شد، نشده است. ما برای طراحی صحنه به مشکل برخوردیم و مجبور شدیم، تغییراتی در آن بدهیم و این یک معضل برای ما بود.
 
نصیری پیرامون استقبال مخاطبان از نمایش «جی» اظهار داشت: ما چون گروه ناشناخته‌ای هستیم و از شهرستان آمده ایم، طبیعی است اگر استقبال پرشوری نداشته باشیم؛ اما امیدوارم با اجرای خوبمان این را اثبات کنیم که بچه ها شهرستان چیزی کم ندارند.
 
کارگردان نمایش «جی» پیرامون احساس خود از حضور این نمایش در جشنواره تئاتر فجر تصریح کرد: حس خاصی است. هرچند من دفعه دوم یا سوم است که در جشنواره حضور دارم ولی باز هم برایم لذت بخش است و حس خوبی دارد.
 
وی در خصوص همکاری اش با کیوان میرمحمدی نویسنده کار «جی» بیان کرد: من نزدیک به دو یا سه سال است که با کیوان میرمحمدی همکاری می کنم و از متن هایش استفاده می کنم. میرمحمدی، نویسنده بسیار پر توان و خوبی است. من و کیوان میرمحمدی به علت اینکه هر دو در زمینه مسائل اجتماعی کار می کنیم، با هم ارتباط خوبی داشتیم و من امیدوارم این همکاری ادامه پیدا کند.
 
محمدصادق نصیری در پایان گفت: با تمام کمبودهایی که وجود دارد باز هم از تمام دست اندرکاران و برگزار کنندگانی که با تمام وجود تلاش می کنند، تشکر می کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تئاتر یعنی نگاه به زندگی از دریچه‌ای متفاوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..