تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده در رابطه با شیائومی Mi 6

اخبار و شایعات پیرامون آخرین پرچمدار یکی از شرکت‌های چینی با نام شیائومی Mi 6 کماکان در سایت‌ها و رسانه‌های خبری در حال انتشار است. آخرین شایعه‌ای که پیرامون این محصول مشخص شده است، پیرامون تاریخ عرضه آن است. ظاهرا مسئولان شیائومی قصد دارند تا در نیمه‌های ماه مارس سال جاری، شیائومی Mi 6 را معرفی نمایند و تولید موقت آن نیز از ماه آینده آغاز خواهد شد.

شایعه دیگری که پیرامون شیائومی Mi 6 مطرح شده است، در مورد پردازنده آن است. ظاهرا مسئولان این شرکت چینی، قصد دارند تا این محصول را با دو پردازنده مختلف عرضه نمایند. طبق اطلاعات قبل، شیائومی Mi 6 قرار بود که اولین تلفن هوشمند از کشور چین و با پردازنده اسنپدراگون 835 باشد. اما بر اساس تصمیمات جدید مسئولان شیائومی، باید منتظر مدل دیگری با پردازنده Helio X30 مدیاتک نیز باشیم. در حال حاضر این خبر را نمی‌توان تایید کرد. چرا که بعید به نظر می‌رسد مسئولان شیائومی برای پرچمدار خود، از پردازنده شرکت مدیاتک استفاده نمایند. تلفن‌های هوشمند میان‌رده این شرکت که با نام Redmi شناخته می‌شوند، از این پردازنده بهره می‌برند.

سایر مشخصات شیائومی Mi 6 عبارتند از:

پنل OLED با رزولوشن 2K پردازنده Snapdragon 835: ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت پردازنده Helio X30 مدیاتک: ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت

قیمت مدل‌های اشاره شده به ترتیب عبارتند از:

۴۳۶ دلار ۳۶۳ دلار ۲۹۱ دلار

شیائومی Mi 6 همچنین از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی IMX362 سونی برخوردار بوده و صفحه نمایش آن نیز در دو نوع تخت و منحنی عرضه خواهد شد. سیستم عامل آن نیز به صورت پیش‌فرض اندروید نوقا نسخه 7.0 خواهد بود.

مهدی ده نبی

چند سالیه در زمینه نویسندگی مشغول به کار هستم و در کنارش، انواع کارهای گرافیکی را هم انجام می‌دم. البته سابقه کارهای گرافیکیم خیلی بیشتر از نویسندگی هست، اما به خاطر علاقه زیادی که به تکنولوژی دارم، نویسندگی را هم در کنار گرافیک دنبال می کنم؛ همین!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده در رابطه با شیائومی Mi 6»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..