تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : میزان شیرخشک مورد نیاز نوزاد، می دانید؟

سوال
سلام وقت بخیر. نوزاد ۷ ماهه در محدوده وزن نرمال روزی چقدر شیرخشک باید بخورد؟هر چند ساعت؟در ضمن صبح ها فرنی و ظهر و شب س.پ میخورد.هر وعده ۱۲-۱۳ قاشق مرباخوری.مقدار ادرارش هم کم است نهایت روزی ۲-۳ پوشک .ممنون میشم راهنماییم کنید.البته شیشه شی رو به سختی میگیره و زیاد تو گلوش میپرد.

جواب
با سلام خدمت شما
مهمترین ملاک برای کفایت تغذیه ی کودک وزن گیری مناسب اوست، معمولا مقدار شیرخشک بستگی به تقاضای شیرخوار دارد و میتواند بین ۷۲۰ تا ۹۶۰ سی سی در طول روز و ۴ تا ۵ وعده باشد. در ابتدای ۷ ماهگی زرده ی تخم مرغ و پوره ی سبزیجات هم می تواند وارد برنامه ی غذایی کودک شود. در طول روز لازم است به کودک آب جوشیده ی سرد شده داده شود.ضمنا دفع ادرار حداقل باید ۴ بار باشد و ادرار باید رقیق و کم رنگ باشد، ادرار تیره می تواند نشان دهنده ی کم آبی باشد و هر نوع تغییر در رنگ ادرار باید توسط پزشک بررسی شود. لازم است شیرخشک براساس دستورالعمل تهیه شود و هم چنین از سرشیشه ی سالم و مناسب کودک استفاده گردد.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : عکس رنگی از رحم، مراحل انجام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : میزان شیرخشک مورد نیاز نوزاد، می دانید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..