تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی گیران کرمانشاهی عملکرد رضایت بخشی درجام جهان پهلوان تختی داشتند

محمدحسین محبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حامد رشیدی، بهمن تیموری، بهزاد بهروزی راد و یدالله و ارشک محبی پنج کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در رقابت های بین المللی جام جهان پهلوان تختی بودند.
وی افزود: حامد رشیدی در وزن 70 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم عضو تیم الف ایران و بهروز بهروزی راد در 61 کیلوگرم و بهمن تیموری در وزن 74 کیلوگرم عضو تیم ب کشورمان بودند، ضمن اینکه ارشک محبی نیز در تیم کشتی پهلوانی ایران حضور داشت.
محبی همچنین در خصوص تعداد دفعات حضور کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت ها نیز گفت: یدالله محبی پنج مسابقه و رشیدی چهار مسابقه برگزار کردند که در همه آن ها به پیروزی رسیدند.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه ادامه داد: تیموری و بهروزی راد نیز هر کدام سه مسابقه برگزار کردند که تیموری در همه آن ها و بهروزی راد هم در دو مسابقه صاحب پیروزی شدند.
وی افزود: ارشک محبی نیز در کشتی پهلوانی دو بار روی تشک حاضر شد که در یک مسابقه پیروز و در مسابقه دیگر نتیجه را به حریف واگذار کرد.
محبی با بیان اینکه آینده خوبی در انتظار کشتی گیران کرمانشاهی است، تاکید کرد: اگر همین روند را ادامه دهند به طور قطع در یکی دو سال آینده می توانند عضو تیم ملی آزاد باشند.
وی در پایان اظهار کرد: حضور خوب پنج کشتی گیر کرمانشاهی در رقابت های جام جهان پهلوان تختی این امیدواری را برای آینده کشتی استان ایجاد کرد و حتی حضور درخشان آن ها باعث تحسین مربیان تیم ملی نیز شد.
در دیدار فینال رقابت های جام جهان پهلوان تختی، تیم های الف ایران و ارمنستان به مصاف یکدیگر رفتند که تیم کشورمان با حساب 'هشت بر صفر' پیروز و عنوان قهرمانی را کسب کرد و در دیدار رده بندی نیز تیم الف قزاقستان ' پنج بر سه ' تیم ب ایران را شکست داد و بر سکوی سوم ایستاد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/kermanshah وکانال تلگرام به آدرس irnakermansha@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی گیران کرمانشاهی عملکرد رضایت بخشی درجام جهان پهلوان تختی داشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..