تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گناوه میزبان رقابت های والیبال ساحلی آزاد کشور

منصور لیراوی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این رقابت ها قرار بود در عالی شهر بوشهر برگزار شود که بدلیل نبود آمادگی، به این شهرستان واگذار شد.
وی گفت: شهرستان گناوه از قبل آمادگی خود را برای این دوره از رقابت ها اعلام کرده بود که موافقت نشد.
وی اظهارکرد: قرعه کشی این رقابت ها چهارم بهمن ماه انجام و شروع آن از پنجم بهمن ماه جاری به مدت سه روز در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس بندر گناوه پیگیری خواهد شد.
شهرهای آق قلا، نور، بجنورد، چمخاله، انزلی و بابلسر در شمال کشور میزبان شش دوره قبلی این رقابت ها در سال 95 بودند و هفتمین دوره در جنوب کشور و در شهرستان گناوه استان بوشهر برگزار می شود.
شهرستان ساحلی گناوه در 140 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گناوه میزبان رقابت های والیبال ساحلی آزاد کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..