تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




100میلیارد ریال طرح های عمرانی درحوزه سلامت دشتستان در دست اجراست

به گزارش ایرنا، ارسلان زارع روز یکشنبه در آیین معارفه پزشکان جدید طرح تحول سلامت در دشتستان افزود: در جهان امروز راهبردها و دیدگاههای سلامت چشم انداز وسیعی پیدا کرده و متناسب با علم و فناوری در همه عرصه ها انتظارات مردم از جامعه پزشکی نیز بالاتر رفته است.
وی اضافه کرد: طرح ارزشمند تحول نظام سلامت با سه رویکرد حفاظت مالی مردم، دسترسی آسان به خدمات درمانی و ارتقا کیفیت سلامت آغاز شد و اکنون که به همت دولت تدبیر و امید باعث رضایت مندی مردم شده و باید رضایت خاطر جامعه پزشکان نیز فراهم شود.
زارع اضافه کرد: ماندگاری متخصصان در این طرح از دغدغه های دولت است که باید با بررسی معایب و مزایای طرح در این راستا نیز گامهای موفقی برداشته شود.
فرماندار دشتستان گفت: در این شهرستان در سالهای اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه سلامت ارائه شده، طوریکه در همه مناسبت های هفته دولت، دهه فجر و هفته سلامت شاهد افتتاح و اجرای چندین طرح در این حوزه بوده ایم و در دهه فجر امسال نیز طرحهای خوبی برای افتتاح داریم.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن خیرمقدم و تقدیر از پزشکان متخصص که تازه وارد عرصه خدماتی این شهرستان شده اند افزود: جامعه پزشکان ما جامعه ای فرهنگی و فرهیخته هستند و مشکلات و نارسائی ها هرگز خللی در کار خدمت رسانی به مردم از سوی آنها وارد نخواهد کرد اما قدر و منزلت آنها نیز باید حفظ شود.
محمدباقر سعادت افزود: دولت تدبیرو امید از روزی که سکانداری اداره کشور را به عهده گرفت با تمام وجود تلاش کرد که در حوزه درمان که از اصلی ترین نیازهای مردم است خدمات ارزنده ای را به انجام برساند و اکنون رضایت مندی مردم در این حوزه نشان از موفقیت و تلاش مجدانه مسئولان و مجریان این طرح و خدمات ارزنده دولت است.
شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان 250 هزار نفر جمعیت دارد.
7213/6043** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «100میلیارد ریال طرح های عمرانی درحوزه سلامت دشتستان در دست اجراست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..