تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس می‌تواند به این آمار در بازی با گسترش امیدوار باشد

پرسپولیس می‌تواند به این آمار در بازی با گسترش امیدوار باشد

ورزش > لیگ برتر - دروازه‌بان برزیلی تیم گسترش فولاد حتی یکبار هم نتوانسته مقابل پرسپولیس دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرناندو دخسوس دروازه بان گسترش فولاد که در فصل جاری 15 بازی برای تیمش انجام داده و 6 کلین شیت را در کارنامه اش ثبت کرده، آمار خوبی در برابر پرسپولیس ندارد. دخسوس در حالی فردا مقابل پرسپولیس از دروازه گسترش فولاد حفاظت می کند که در گذشته 3 بار مقابل این تیم بازی کرده و در هر 3 بار دروازه اش باز شده است.
دخسوس در لیگ پانزدهم با پیراهن استقلال خوزستان دو بار مقابل پرسپولیس قرار گرفت که هردوبار دروازه اش باز شد. او در برد دو بر یک استقلال خوزستان و شکست دو بر صفر تیم سابقش حضور داشت. دخسوس همچنین در نیم فصل اول امسال نیز مقابل پرسپولیس پیراهن گسترش فولاد را برتن کرد که با اشتباه خود یک گل تقدیم به سرخپوشان کرد و تیمش نیز با همان یک گل بازنده شد.
با توجه به شرایط موجود دروازه بان برزیلی انگیزه زیادی دارد تا بتواند در بازی فردا در ورزشگاه آزادی توانایی های خود را نشان دهد.


256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس می‌تواند به این آمار در بازی با گسترش امیدوار باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..