تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سجادی:استعدادیابی ورزشی در استان ها پایدار خواهد بود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان یکی از سیاست های اصلی وزارتخانه را برگزاری وزارتخانه در استان ها دانست.

در این نشست معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از همکاری استان ها در پیشبرد اهداف کلان ورزش کشور گفت: برگزاری مسابقات مهم ملی و بین المللی در استان ها همواره از تاکیدات اصلی و توصیه مهم من به فدراسیون های مختلف بوده است ولی با توجه به امکانات و شرایط این امر در بعضی مسابقات مهم امکان پذیر نیست ولی سیاست کلی وزارتخانه در این خصوص اعطای میزبانی به استان ها است.

نصراله سجادی همچنین به موضوع مهم استعدادیابی ورزشی اشاره کرد و اطمینان داد از سال آینده این مهم با اعتبار و حمایت بیشتر وزارت ورزش و جوانان در استان ها پیگیری می شور و پایدار خواهد بود.

سجادی در ادامه افزود: ارزیابی عملکرد استان ها به صورت ریز به ریز و رشته به رشته تحت رصد وزارتخانه است و گزارش دفتر نظارت را کاملا دقیق بررسی و نتایج آن را در تصمیم گیری های آینده اعمال می کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سجادی:استعدادیابی ورزشی در استان ها پایدار خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..