تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: یک سال و نیم با پرسپولیس قرارداد دارم/ جانشین کی روش نیستم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بندی مبنی بر اینکه پس از کی روش جانشین وی خواهم بود در قراردادم وجود ندارد.

برانکو: گسترش فولاد به سختی در خارج از خانه شکست می خوردبه گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد اظهار کرد: ابتدا فاجعه ساختمان پلاسکو را به مردم وخانواده ها شهدا تسلیت می گویم آتش نشان ها برای نجات مردم جان خود را ازدست دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه یک سایت کرواسی نوشته در قراردادتان بندی آمده که می‌توانید در صورت پیشنهاد فدراسیون فوتبال بدون قید و شرط سرمربی تیم ملی ایران شوید،خاطر نشان کرد: چنین بندی در قراردادم نیست. چه کسی می‌تواند تضمین کند که از باشگاه به سرمربیگری تیم ملی می‌رسد؟ کدام سایت این مطلب را نوشته است. بارها گفته‌ام که یک و نیم سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و نمی‌دانم مشکل چیست که این مسئله بارها تکرار می‌شود.

برانکو درباره بازی با گسترش فولاد تصریح کرد: بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت چرا که این تیم در 8 بازی بیرون از خانه 7 تساوی و یک برد کسب کرده است. گسترش فولاد تیم سازمان یافته شده است و در خارج ار خانه به سختی شکست می خورد.

وی در ادامه عنوان کرد: بازیکنان خوبی در تیم گسترش فولاد حضور دارند و به احتمال زیاد شجاعیان و شیمبا در بازی فردا قادر به همراهی تیمشان هستند.  براین اساس با حضور این بازیکنان کیفیت بازی این تیم بالا می رود.

به هر حال کار ما در بازی فردا سخت است اما ما اصرار به بردن این بازی داریم تا همچنان اختلاف امتیازات را مقابل تراکتور حفظ کنیم. ربیع خواه و محسن مسلمان را در این بازی نداریم اما سایر بازیکنان در ترکیب تیم قرار دارند.

سرمربی پرسپولیس در باره جایگزین محسن مسلمان و حضور رضاییان در ترکیب اصلی تصریح کرد:همواره از حضور رضاییان می پرسید  و این جای تعجب ندارد با وجود اینکه وی 20 روز تمرین نکرده اما تکلیف حضورش فردا مشخص می شود مسلمان بازیکن ثابت ما است اما برای وی جایگزین مناسبی داریم .
 
برانکو درباره تعداد یاد دو اخطاره های این تیم گفت:ما دینبال حساب وکتاب نیستیم اما توانستیم بازی به بازی برنامه خود را پیش ببریم ارزش همه بازی ها برای ما یکسان است ومحافظه کاری هم نمی کنیم.
 
وی در باره وضعیت بازیکنان اوکراینی بیان کرد:همه بازیکنان با یکدیگر رقابت می کنند تا در ترکیب اصلی قرار بگیرند همچنین بازیکنان اوکراینی هنوز در جمع ما حضور دارند و روز های آینده تکلیفشان مشخص می شود.
 
سرمربی پرسپولیس در باره ارزیابی نقل و انتقالات پرسپولیس گفت:بازیکنان مد نظرم تاکنون جذب شدند همچنین بازیکنان جدید خیلی زود با سایر بازیکنان هماهنگ شدند نریمان جهان و رفیعی خدمت زیادی به فوتبال کردند و انتظار دارم که روند رو به رشد خود را پرسپولیس دهند.
 
برانکو درباره برنامه تاکتیکی برای بازی فردا اظهار کرد:موافق نیستم که گسترش فولاد در تهران از ما بهتر بود.ما در تهران و تبریز انها را بردیم و امسال هم در تبریز هم پیرذوز شدیم.کار آسانی پیش رو نداریم.اما باید ایم بازی راببریم.
 
وی در مورد اینکه برای فهرست پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 5 جای خالی دیگر هم دارید، گفت: اکنون زود است در مورد رقابت‌های آسیایی بپرسید بله همین طور است. ما برای فهرست‌مان جا داریم و هنوز فصل نقل و انتقالات ادامه دارد. هم می‌توانیم بازیکن خارج کنیم و هم بازیکن جدید بیاوریم و در نظر داریم که بازیکن جدید جذب کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه محمد عباس‌زاده خواهان حضور در پرسپولیس است عنوان کرد:‌او را می‌شناسم و به نظرش احترام می‌گذارم که دوست دارد به پرسپولیس بیاید اما بازیکنان زیاد دیگری هم می‌شناسم که دوست دارند به پرسپولیس بیایند. عباس‌زاده قبلا هم در این تیم بوده اما اکنون طارمی، امیری، علی‌پور و ولادیمیر را داریم که بهتر از او هستند. با تمام احترامی که برای او قائل هستم اما درلیست من قرار ندارد.
 
برانکو در مورد عملکرد خوب صادق محرمی و اینکه او باز هم در این پست بازی خواهد کرد یا نه، تصریح کرد: خودتان می‌دانید اسم بازیکنان را نمی‌گویم و در مورد آنها و کیفیت بازی‌شان و مسائل دیگر فقط در رختکن و آنالیزهای خودمان صحبت می‌کنم. شاید صادق محرمی یک غافلگیری مثبت برای دوستان باشد اما برای من و ما شگفت‌آور نبود. زیرا به پتانسیل و توانایی‌هایش آگاه هستم و می‌دانم روز به روز بهتر خواهد شد. او همچنان در حال پیشرفت است و در خدمت تیم خواهد بود. 
 
وی در مورد بازیکنان سیگاری در فوتبال ایران گفت: مواد مخدر یک مشکل جهانی است. این چیزی است که باید حداکثر کنترل را روی آن داشت اما اطلاع ندارم کی، چطور و چه کاری می‌کنند. حتی خبر ندارم کدام بازیکن سیگار می‌کشد یا نمی‌کشد. اینها مسائل فردی است. اما در چارچوب باشگاه خودم می‌گویم. در کمپ و باشگاه پرسپولیس هیچ احدی را ندیدم که سیگار بکشد اما اگر کسی در خانه‌اش سیگار می‌کشد را نمی‌دانم. قطعا راحت‌ترین کار این است که مصرف دخانیات را ممنوع کنید و سیگار نفروشید و همه می‌دانیم که سیگار چقدر مضر است. در اروپا هم اقدام گسترده‌ای برای مقابله با سیگار شروع شده اما این مسئله با توجیه و آموزش حل می‌شود و باید برای مردم توضیح بدهیم که چقدر ضرر دارد. داستان مواد مخدر جداست. مواد مخدر همه جای دنیا ممنوع است. این شری است که همه دنیا با آن مبارزه می‌کنند.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: یک سال و نیم با پرسپولیس قرارداد دارم/ جانشین کی روش نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..