تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور وزیر ورزش برای حل مسئله تیم ملی فوتبال/ حل مشکلات جوانان در گرو تصویب شورای نگهبان

در حاشیه حضور وزیر ورزش در کنگره ملی مدیریت امور جوانان؛

وزیر ورزش و جوانان گفت:اگر دو ماده ویژه برنامه ششم به تصویب شورای نگهبان برسد، شاهد تحولی در حل مشکلات جوانان کشور خواهیم بود.

سلطانی فر:///به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسعود سلطانی فر در حاشیه برگزاری کنگره ملی مدیریت امور جوانان به سوالات مختلفی پیرامون بودجه جوانان در برنامه ششم توسعه، ضمانت اجرایی برنامه ها، حل مشکل تیم ملی و... پاسخ داد که در زیر می آید:

** ماده 88 و 109 برنامه ششم آغازگر تحولی برای حل مشکلات جوانان

وزیر ورزش و جوانان ابتدا در پاسخ به اینکه سهم اعتبارات مالی مختص جوانان در برنامه ششم توسعه چقدر است، اظهار کرد: دولت یازدهم با توجه ویژه نسبت به مسائل پیرامونی و دغدغه های جوانان و حل مشکلات آنها در بخش های گوناگون پیش بینی های اعتباری خوبی داشته است. از همین رو ما دو حکم خیلی خوب در برنامه ششم توسعه در نظر گرفته ایم که از محل آنها، منابع خوبی برای ساماندهی امور جوانان به ویژه در زمینه اشتغال و مسکن آنها پیش بینی شده است. یکی از آنها ماده 88 قانون برنامه ششم و دیگری هم ماده 109 است که انشاءالله اگر این مصوبه به همین شکل، به تصویب شورای نگهبان برسد، فکر می کنیم آغاز یک تحول چشمگیر برای حوزه جوانان در برنامه ششم توسعه خواهد بود.

** وجود منابع مالی کافی، ضمانتی برای همکاری سایر دستگاه ها

وی در واکنش به اینکه " بر خلاف گذشته، عملی شدن بحث ها و مصوبات حوزه جوانان به ویژه آنهایی که در ارتباط با سایر وزارتخانه ها و نهادهای مسئول است، تا چه اندازه ضمانت اجرایی دارد نیز به جی پلاس گفت: مطمئنا وقتی منابع مالی کافی پیش بینی شده باشد، حتما وزارتخانه ها و دستگاه های مسئول در این زمینه همکاری خواهند کرد.

** در شورای عالی جوانان همه امکانات یکپارچه می شوند

سلطانی فر همچنین درباره تعادل سازی در برنامه های وزارت ورزش و جوانان میان رسیدگی به مباحث ورزشی و توجه به موضوعات جوانان که بی تردید مهمتر و مجموعه محیطی نسبت به امر ورزش محسوب می شود نیز تصریح کرد: این تلقی وجود دارد اما ما در دولت یازدهم بنا داریم با تخصیص اعتبار و پیش بینی های برنامه محور به طور جدی ضمن حل مشکلات و دغدغه های اصلی آنها همچون اشتغال، مسکن، اوقات فراغت و... شرایط مطلوب برای اجرایی شدن برنامه های مختص جوانان در کشور فراهم شود.

وی با اشاره به تشکیل جلسه شورای عالی جوانان پس از مدتی تاخیر، ادامه داد: این شورا که مدتی برگزار نشده بود، هفته گذشته به ریاست دکتر جهانگیری معاول اول رئیس جمهور تشکیل شد و در این شورا که وزارتخانه ها و دستگاه های مسئول دیگر هم در آن عضویت دارند، مصوبه هایی داریم تا همه امکانات از تمام بخش ها برای اجرای یکپارچه برنامه های جوانان، در کنار یکدیگر قرار بگیرند. خوشبختانه از طرفی دیگر یک انرژی و یک ظرفیت بسیار بالا و قابل توجهی میان جوانان کشور وجود دارد که مطمئنا می تواند برای ساخت آینده کشور بسیار تعیین کننده بوده و فرآیند توسعه کشور را سرعت ببخشد.

** دستور به فدراسیون فوتبال برای حل مشکل تیم ملی

وزیر ورزش و جوانان همچنین در پاسخ به یک سوال ورزشی مبنی بر اینکه به منظور کاهش نگرانی علاقمندان فوتبال به ویژه تیم ملی پس از به وجود آمدن اختلاف هایی میان کارلوس کی روش (سرمربی تیم ملی) و فدراسیون فوتبال و حاشیه های پیرامونی آن، چه اقدامی کرده اید نیز به جی پلاس گفت: انشاءالله فدراسیون فوتبال این مشکلات را حل می کند. بنده هم به فدراسیون دستور دادم تا هرچه سریعتر این مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور وزیر ورزش برای حل مسئله تیم ملی فوتبال/ حل مشکلات جوانان در گرو تصویب شورای نگهبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..