تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری‌فرد سومین بازیکن برتر سوپر لیگ یونان

کد خبر: ۴۶۶۳۲۳

۱۲۱۲  بازدید

ملی‌پوش ایرانی تیم المپیاکوس رتبه سوم برترین‌های سوپر لیگ فوتبال یونان تا پایان هفته هفدهم را در اختیار دارد.

خبرگزاری تسنیم: در رده‌بندی برترین بازیکنان فصل جاری سوپر لیگ یونان تا پایان هفته هفدهم هوگو آلمیدا، مهاجم پرتغالی تیم آاک آتن با امتیاز 3.21 در جایگاه نخست قرار دارد.

براون ایدیه، مهاجم نیجریه‌ای و هم پستی کریم انصاری‌فرد در تیم المپیاکوس رتبه دوم رده‌بندی را با کسب امتیاز 3.15 به خود اختصاص داده است. انصاری‌فرد نیز با امتیاز 2.53 رتبه سوم را در اختیار دارد. این مهاجم ایرانی 7 بار در طول 17 هفته فصل جاری سوپر لیگ یونان نامزد دریافت جوایز بهترین بازیکن و زننده زیباترین گل هفته شده بود.

 انصاری‌فرد سومین بازیکن برتر سوپر لیگ یونان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری‌فرد سومین بازیکن برتر سوپر لیگ یونان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..