تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم ریاست رییس دانشگاه شهید بهشتی به پایان رسید/ انتصاب دکتر صدوق بعنوان رییس جدید

پس از پایان حکم ریاست محمد طهرانچی، دکتر حسن صدوق با حکم وزیر علوم به ریاست دانشگاه شهید بهشتی منصوب شد.

حکم ریاست رییس دانشگاه شهید بهشتی به پایان رسید/ انتصاب دکتر صدوق بعنوان رییس جدیدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آنجا که حکم ریاست محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه شهید بهشتی به پایان رسیده بود محد فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات فناوری برای انجام ماموریت و وظایف سرپرستی این دانشگاه، دکتر حسن صدوق عضو هیات علمی و استاد استاد رشته ژئومورفولوژی دانشکده علوم زمین این دانشگاه را انتخاب کرد.

متن حکم انتصاب دکتر صدوق رییس جدید دانشگاه شهی بهشتی به شرح ذیل است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه شهید بهشتی منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه شهید بهشتی را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید.

بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید.

گفتنی است دکتر حسن صدوق در گذشته معاونت آموزش و برنامه ریزی سازمان حفاظت محیط زیست  را برعهده داشته و به مدت هشت سال سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم ریاست رییس دانشگاه شهید بهشتی به پایان رسید/ انتصاب دکتر صدوق بعنوان رییس جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..