تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده‌های 13 تن از مفقودین حادثه پلاسکو آزمایش DNA دادند

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از شناسایی هویت احتمالی 2 شهید حادثه پلاسکو خبر داد.

خانواده‌های ۱۳ تن از مفقودین حادثه پلاسکو آزمایش DNA دادندمسعود قادی پاشا مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: شهرداری هویت احتمالی این اجساد را شناسایی کرده است.

وی ادامه داد: 13 خانواده با مراجعه به پزشکی قانونی آزمایش DNA دادند و از این تعداد 11 خانواده آتش‌نشان و 2 خانواده دیگر نیز از شهروندان عادی بودند.

قادی پاشا یادآورشد: از 3 پیکر شهدای این حادثه هویت یکی از آنها مشخص و 2 پیکر دیگر هم از سوی خانواده شناسایی و آزمایش دی.ان.ای انجام شده که نتیجه قطعی اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده‌های 13 تن از مفقودین حادثه پلاسکو آزمایش DNA دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..