تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




13 هزار پزشک خانواده در قالب راهنمای بالینی مشغول به کارند

سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان با اشاره به اهمیت راهنماهای بالینی در حوزه بهداشت گفت: 13 هزار پزشک خانواده در قالب راهنمای بالینی مشغول به کارند.

13 هزار پزشک خانواده در قالب راهنمای بالینی مشغول به کارندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان در جلسه کمیته راهبردی تدوین راهنماهای بالینی در وزارت بهداشت گفت: با تدوین راهنماهای بالینی در بستر علمی کنترل هزینه ها شکل می‌گیرد

معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان با اشاره به اهمیت راهنماهای بالینی در حوزه بهداشت گفت: راهنماهای بالینی در حوزه بهداشت کاربردی زیادی داشته و اساس کار این حوزه را تشکیل می‌دهند.
 
وی با بیان اینکه 13 هزار پزشک خانواده در قالب راهنماهای بالینی مشغول به کار هستند گفت: معاونت بهداشت بر عملکرد آنها بر طبق راهنماهای بالینی نظارت می‌کنند همچنین 100 هزار نیرو فعالیت آنها بر طبق گایدلاین‌ها است.  
 
معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان با اشاره به راهنماهای بالینی تدوین شده در گروه اطفال علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: این گایدلاین‌ها در گروه اطفال شهید بهشتی تدوین و عملیاتی شده و اگر همه گروه‌های علمی در تدوین راهنماهای بالینی قدم بردارند تأثیر مثبت زیادی خواهد داشت.

 بیمارستان علی اصغر شیراز الگویی برای اجرای راهنماهای بالینی
در ادامه این مراسم ایمانیه رئیس علوم پزشکی شیراز در جلسه کمیته راهبردی تدوین راهنماهای بالینی در وزارت بهداشت گفت: در راستای اجرای راهنماهای بالینی اقداماتی در علوم پزشکی شیراز صورت گرفته و برخی موارد مانند آنژیوگرافی، آندوسکوپی و کولونوسکوپی و بسیاری داروهای گران قیمت مثل هورمون رشد و آوانکس برای ام اس در این راستا مورد توجه قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: 120 گایدلاین برای پزشک خانواده  در علوم پزشکی شیراز تدوین شده، همچنین جلسات هفتگی با حضور استادان برای رسیدگی به نحوه اجرای این گایدلاین‌ها انجام می‌شود.  
 
ایمانیه با بیان اینکه بیمارستان علی‌اصغر شیراز اکنون به عنوان الگوی مبتنی بر راهنمای بالینی شناخته شده افزود: به منظور اجرای بهتر راهنماهای بالینی و تشویق جهت اجرای آنها قراردادهای حمایتی از این بیمارستان امضا شد.
 
رییس علوم پزشکی شیراز گفت: این بیمارستان به طور تشویقی مورد حمایت بیمه قرار گرفت البته در سایر بیمارستان‌های زیر نظر علوم پزشکی شیراز نیز راهنماهای بالینی اجرا می شوند اما الگو در دانشگاه این بیمارستان است.  
 
وی عنوان کرد: در این شرایط که بدهی بیمه‌ها به بیمارستان‌ها بالاست نباید به سمت کسورات از سوی بیمه‌ها پیش برویم بلکه تشویق از سوی بیمه‌ها به عملیاتی شدن راهنماهای بالینی کمک زیادی می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «13 هزار پزشک خانواده در قالب راهنمای بالینی مشغول به کارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..