تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش نشانی که نوعروسش را سیاهپوش کرد +تصاویر

آتش نشانی که نوعروسش را سیاهپوش کرد +تصاویر

 

شهید بهنام میرزاخانی اولین شهید آتش نشان ماجرای آتش گرفتن و ریزش ساختمان پلاسکو تنها 26 سال داشت. چیزی به شب عروسیش نمانده بود که نامزدش را سیاه پوش رخت عزایش کرد . به گزارش ایران ناز مادر ضجه می‌زند. عکس پسر تازه دامادش را در آغوش کشیده و با آن نجوا می‌کند. نگاه پر از اشک‌اش در انتظار پاسخی از «بهنام» جوانش است. هنوز باور نکرده که او برنمی گردد.

 

چشمانش به ورودی اتاق است تا یک بار دیگر پسر مهربان و خندانش را ببیند. سر برمی گرداند. دیدن نامزد جوان بهنام، جگرش را آتش می‌زند. شوکه است و پژمرده شده. چه زود سیاهپوش دامادش شد….

 

مادر هر بار نگاه به عکس بهنام می‌کند یاد آن روزهایی می‌افتد که او خوشحال از نجات یک انسان در خانه می‌خندید و همه چیز را با آب و تاب تعریف می‌کرد. مادر دلش آرام است؛ شک ندارد اگر بهنام‌اش لحظه‌ای چشم می‌گشود، با لبخندی به مادر می‌گفت: «خوشحالم. من امروز خیلی‌ها را نجات دادم.»

آتش نشانی که نوعروسش را سیاهپوش کرد +تصاویر

مادر بهنام می‌گوید: «می خواستم چند ماه دیگر دامادش کنم اما…. بهنام عاشق شهادت بود و به کارش عشق داشت. وقتی کسی را نجات می‌داد آنقدر شاد می‌شد که لحظه‌ای صدای خنده‌های قطع نمی‌شد. می‌خواست مدافع حرم شود. پسرم به آرزویش رسید اما دلم برای خنده‌هایش تنگ است.»

 

بهنام عشق شهادت داشت

 

بهنام میرزاخانی تنها 26 سال داشت که در حریق و آوار ساختمان فرسوده پلاسکو با 65 درصد سوختگی به بیمارستان شهید مطهری منتقل شد و پس از یک روز کما به شهادت رسید. او نخستین شهید آتش‌نشان در حادثه ساختمان پلاسکو بود.

آتش نشانی که نوعروسش را سیاهپوش کرد +تصاویر

حمید مراوندی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «دوباره گوش کن»، ضمن ابراز همدردی با خانواده این آتش‌نشان فداکار گفت: «یکی دو ماه قبل برای ضبط تیتراژ برنامه‌ای تلویزیونی به دنبال لباس آتش‌نشانی بودم اما به خاطر قیمت بالای آن کسی حاضر نبود لباسی به من امانت دهد. خیلی گشتم تا اینکه از طریق یکی از دوستانم به بهنام میرزاخانی معرفی شدم. آتش‌نشان خوشرو و خوش برخورد ایستگاه آتش‌نشانی امام حسین(ع)بود و قرار شد ساعاتی لباسش را امانت بگیرم. در همان چند دقیقه که داشتیم درباره برنامه صحبت می‌کردیم ناگهان بهنام به من گفت: «کسی را می‌شناسی بی‌دردسر و تشریفات مرا به سوریه بفرستد؟ دوست دارم مدافع حرم بشوم و عاقبت بخیر…» او به آرزویش رسید. بهنام میرزاخانی عاشق شهادت بود.»

 

مطالب مرتبط:

 

شعرهایی درباره آتش نشان های شهید حادثه پلاسکو

 

تصاویر گریه آتش نشانها به زیر آوار ماندن همکاران در پلاسکو

سلفی های غیر اخلاقی با ساختمان پلاسکو +تصاویر

واکنش خاص گلشیفته فراهانی به ریزش پلاسکو +تصاویر

اسامی و تصاویر آتش نشانهای گرفتار زیر آوار پلاسکو

تصاویر واکنش چهره های مشهور و بازیگران به حادثه پلاسکو

سرگذشت عجیب ساختمان پلاسکو و مالک آن +عکس

 آتش سوزی و فیلمهای ریزش ساختمان پلاسکو + تصاویر تکمیلی

برخورد آتش نشانان با عباس جدیدی در حادثه پلاسکو +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش نشانی که نوعروسش را سیاهپوش کرد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..