تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجاره دوست روزی 145 دلار

مردم چین برای گذراندن یک روز با دوست اجاره ای، صدها دلار هزینه می کنند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال 2016، بسیاری از مردم چین، برای داشتن دوستی جدید و گذراندن یک روز با او، صدها دلار هزینه می کنند.

بنابراین گزارش، اجاره دوست مذکر 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و مردان برای معرفی بهتر خود از وب سایت "weibo" استفاده می کنند و می نویسند عجله کن و زود مرا اجاره کن. من تنها 20 سال دارم و مجردم و قادر به حمل اشیای سنگین، ترمیم لباس های پاره و پختن غذا هستم.

گفتنی است، قیمت اجاره یک دوست در چین در حدود 145 دلار آمریکا است و این مبلغ ممکن است در نوسان باشد.

شایان ذکر است؛ همواره افرادی بر وب سایت "weibo"  نظارت دارند تا هیچ فردی برای برقراری ارتباط جنسی، فردی را به دوستی انتخاب نکند، اما غذاخوردن، بیرون رفتن و خرید کردن هیچ مشکلی ندارد.

پیش از این، بسیاری از ژاپنی ها برای استفاده از چنین خدماتی با نام " rentaru kareshi"  43" تا 60 دلار هزینه می کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجاره دوست روزی 145 دلار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..