تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال

داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال با وجود گذشت هفده هفته از لیگ برتر هنوز دستمزدی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش شمانیوز: با وجود اینکه 17 هفته از لیگ برتر در فصل جاری گذشته، اما تاکنون داوران و کمک داوران پولی دریافت نکرده‌اند. طبق قانون، دستمزد هر داور وسط 650 هزار تومان برای هر بازی است که با کسر 65 هزار تومان بابت مالیات، 585 هزار تومان دریافتی خواهد داشت. کمک داوران هم دستمزد 430 هزار تومانی دارند که با احتساب 34 هزار تومان مالیات، 396 هزار تومان دریافت خواهند کرد.
داوران رکن اصلی برگزاری مسابقات هستند، اما توجهی به پرداخت دستمزد آنها نشده و به نوعی فی سبیل‌الله کار قضاوت را انجام می‌دهند. جالب است بدانید که برخی از داوران و کمک داوران از جیب خود هزینه‌های پرواز رفت و برگشت به شهرستان‌‌ها را انجام داده‌اند. شرکت مسافرتی طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال اعلام کرده که به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال، نمی‌تواند هزینه سفر داوران را بپردازد. همین مسئله باعث شده برخی از داوران از جیب شخصی به شهرستان رفته و مسابقات فوتبال را قضاوت کنند. شرکتی که اسپانسر داوران است، تنها تولید البسه داوران را برعهده دارد و اخیرا هم هدست‌های رادیویی را خریداری کرده، اما پرداخت دستمزد داوران برعهده این اسپانسر نیست.
اکنون این سؤال مطرح می‌شود که چرا با وجود هزینه‌های هنگفتی که در فوتبال ایران می‌شود، یک بار هم دستمزد داوران که خیلی ناچیز است پرداخت نمی‌شود؟ چرا فدراسیون فوتبال به این موضوع مهم بی‌توجه است و با وجود گذشت بیش از نیمی از شانزدهمین دوره لیگ برتر پول داوران را پرداخت نمی‌کند.

منبع:تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..