تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداری نمی تواند برای پلمب اقدامی داشته باشد

به گزارش افکارنیوز،

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران درباره حادثه ریزش ساختمان پلاسکو گفت: باید با همکاری مجلس و شورای شهر تهران بیمنه اجباری ساختمان‌های عمومی و بلندمرتبه در دستور کار قرار گیرد و قوانین شهری که متعلق به 50 سال قبل است اصلاح شود.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند چرا پلاسکو را مقاوم نکردید که باید بگویم مقاوم‌سازی پلاسکو، حداقل 6 ماه تا یک‌سال این مجتمع را تعطیل می‌کرد؛ شهرداری می‌تواند به ارائه اخطار اقدام کند و طبق قانون نمی‌تواند برای پلمب اقدامی داشته باشد.

نایب رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه این چند روز شاهد آن بودیم که امنیت روانی مردم به واسطه اخباری که در رسانه‌های مختلف و فضای مجازی درج می‌شد مخدوش شده است که قوه‌قضاییه باید مانع اینگونه ناامنی‌ها شود.

طلایی افزود: باید یک بار برای همیشه دست به دست هم داده و موانع قانونی را از پیش روی برداریم. در حال حاضر براساس مصوبه شورای شهر تهران مقاوم‌سازی مراکز عمومی مانند بیمارستان‌ها در دستور کار قرار دارد و حتی بسته‌های تشویقی نیز در نظر گرفته شده اما این مسئله جدی گرفته نمی‌شود و باید با یک عزم و اراده ملی، ایمنی را جدی بگیریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداری نمی تواند برای پلمب اقدامی داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..