تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه هزار ساختمان در تهران به مانند بمب ساعتی «پلاسکو» هستند

معصومه آباد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به گزارش سازمان پیشگیری و ایمنی آتش نشانی و طبق بازدیدهای دوره ای که انجام دادند از 17 هزار ساختمان به سه هزار ساختمان اخطار داده شده است، اظهار داشت: این اخطارها به ساختمانهای داده شده است که شرایط مشابه وضعیت پلاسکو را دارند مثلاً پله فرار ندارند، یا اعلام حریق نداشته و شرایط اطفای حریق خودکار ندارند.

ساختمان‌های که بمب ساعتی هستند

رئیس کمیته مدیریت بحران شورای شهر تهران ادامه داد: بنابراین این موارد شرایطی است که اگر به آن توجه نشود می‌توان با یک غفلت کوچک یک حادثه عظیم رخ دهد و باعث از دست دادن یک تعداد از عزیزان‌مان شود و به نوعی این ساختمانها بمب ساعتی برای تهران به حساب می‌آیند.

حادثه پلاسکو به دلیل بی‌توجهی‌ و بی‌مسئولیتی‌ شهروندان

معصومه آباد خاطرنشان کرد: اگر ما امروز شاهد فقدان آتش نشانها و سوگواری خانواده‌هایشان هستیم تاوان بسیاری از بی‌توجهی‌ و بی‌مسئولیتی‌ها از طرف شهروندانی است زیرا موارد ایمنی را رعایت نمی‌کنند، درحالیکه آتش نشانان می‌توانستند بیشتر زمان خود را معطوف به پیشگیری و آموزش کنند ولی چون در جاهای شرایط ناایمن رعایت نمی‌شود آن زمان  باید آتش نشان خود را به آتش بزنند تا شهروندان را نجات دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه هزار ساختمان در تهران به مانند بمب ساعتی «پلاسکو» هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..