تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایده جالب خواستگاری پسر خوش ذوق

ایده جالب خواستگاری پسر خوش ذوق

پسری بسیار خلاق و خوش ذوق برای خواستگاری از دوست دخترش از ماشین های استفاده کرد تا از این دختر خواستگاری متفاوتی داشته باشد.

 

خواستگاری از نوع ماشین کاری ، یکی از اعضای گروه اینترنتی طرفداران MX-5، از دوستان خود درخواست کرد تا در ایجاد صحنه ای خاص به کمک او بیایند، و نهایتا در پارکینگ یکی از مدارس محلی، صحنه ای که در بالا می‌بینید را خلق کردند.

 

به گزارش تکناز:در نهایت این پسر خوش ذوق به همراه دختر مورد علاقه خود به بام پارکینگ رفتند و با این صحنه مواجه شدند. در همین لحظه، پسر از دختر مورد علاقه‌اش پرسید: “آیا با من ازدواج می‌کنی؟”. به نظر شما جواب دختر چه بود؟ اگر شما جای او بودید، پس از دیدن این صحنه، چه جوابی به این خواستگاری می‌دادید؟

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایده جالب خواستگاری پسر خوش ذوق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..