تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت کنترل کارت هوشمند رانندگان وانت بارها در همدان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا عزیزی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی امور حمل و نقل و ایمنی با فرماندهان پلیس راه و مسئولین ادارات راهداری شهرستان ها با بیان اهمیت نظارت و کنترل رانندگان گفت: افزایش سالانه تعداد تصادفات و تلفات یا معلولیت های ناشی از بی احتیاطی رانندگان هم بر زندگی آنان و هم جامعه آثار جبران ناپذیری دارد.

سرهنگ عزیزی گفت: بررسی علل تصادفات با استفاده از اطلاعات بدست آمده از تجزیه تحلیل های مسئولین در اداره کل راهداری و سایر ارگان های مرتبط در برنامه ریزی و بهره گیری از تکنولوژی در کاهش سوانح مؤثر است.

وی با تاکید بر همکاری اداره کل و نظارت مؤثر در کنترل نامحسوس رانندگان گفت: شناسایی نقاط حادثه خیز در نصب تابلوها و علائم بازدارنده، جلوگیری از تجاوز به حریم راه ها و از همه مهم تر آموزش و فرهنگ سازی برای رفتار صحیح رانندگی از موارد قابل توجه در کاهش تصادفات است.

فرمانده پلیس راه استان همدان با اشاره به ضرورت کنترل کارت هوشمند رانندگان وانت بارهایی که اقدام به حمل بار در سطح استان می کنند، خواستار تفکیک حوزه تردد شهری و برون شهری این ناوگان برای تسهیل در امر نظارت و کنترل پلیس راه شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت کنترل کارت هوشمند رانندگان وانت بارها در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..