تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیل اسپنسر از روند پیشرفت Project Scorpio بسیار خوشحال است

فیل اسپنسر از روند پیشرفت Project Scorpio بسیار خوشحال است

سال ۲۰۱۷ میلادی قرار است سال بزرگی برای برند ایکس‌باکس و محصولات آن باشد. در اواخر سال جاری میلادی کنسول قدرتمند ایکس‌باکس که با اسم رمز پروجکت اسکورپیو شناخته می‌شود، روانه بازار خواهد شد. فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت ظاهرا از روند توسعه این دستگاه بسیار خشنود است. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

پروجکت اسکورپیو، جدیدترین کنسول کمپانی مایکروسافت در رویداد E3 سال ۲۰۱۶ به صورت رسمی معرفی شد. چندی پیش فیل اسپنسر گفته بود که احتمالا تا قبل از رویداد E3 امسال قرار نیست اطلاعات جدیدی از این دستگاه منتشر شود. او در پاسخ به فردی که در توییتر از او خواسته بود خبر تازه‌ای از این کنسول بدهد، گفت:

 

واقعا دلم می‌خواست که توضیحاتی بدهم. تیم طراحی همچنان در حال انجام کار هستند. من نمی‌توانم چیزی از روند پیشرفت کار به شما نشان بدهم یا به طور مشخص چیزی بگویم. تنها باید بگویم که از آنچه در حال انجام آن هستیم بسیار خوشحال هستم. خیلی خوب است که تیم‌های داخلی ما موتورهایشان را روشن و تنظیم کردن و به پیشرفت‌های عالی به گستره‌ی استودیوها، پلتفرم و سخت‌افزار رسیده‌اند.

 

مایکروسافت از پروجکت اسکورپیو به عنوان قدرتمندترین کنسول تاریخ یاد کرده‌اند. این کنسول قرار است در پاییز سال جاری میلادی عرضه شود و هنوز قیمت فروش آن اعلام نشده است.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیل اسپنسر از روند پیشرفت Project Scorpio بسیار خوشحال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..