تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی فروش ۴۰ میلیونی کنسول نینتندو سوییچ تا سال ۲۰۲۰

پیش‌بینی فروش ۴۰ میلیونی کنسول نینتندو سوییچ تا سال ۲۰۲۰

موسسه‌ی تحقیقاتی DFC با انتشار گزارشی، پیش‌بینی فروش ۴۰ میلیونی جدیدترین کنسول شرکت نینتندو را تا سال ۲۰۲۰ ثبت کرده است. این پیش‌بینی در حالی صورت گرفته که Wii U، کنسول پیشین شرکت نینتندو طی چهار سال ابتدایی عرضه تنها ۱۳.۴ میلیون دستگاه فروش داشته است. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.


پیش از این نیز نینتندو خبر عرضه‌ی ۲ میلیون کنسول نینتندو سوییچ را در ماه اول عرضه بیان کرد اما این شرکت ژاپنی تا به امروز پیش‌بینی‌های بلند مدت فروش خود را از این کنسول منتشر نکرده است.

 

حالا موسسه‌ی تحقیقاتی DFC بر این عقیده است که عرضه‌ی تنها ۲ میلیون کنسول نینتندو سوییچ و از طرفی انتشار کمتر از ۱۰ عنوان برای این کنسول در زمان عرضه، ممکن است به فروش ابتدایی این کنسول صدمه وارد کند.

 

استقبال زیادی از کنسول نینتندو سوییچ به عمل خواهد آمد و سوال اصلی اینجاست که آیا نینتندو می‌تواند در تعطیلات سال آینده‌ی میلادی نیاز هواداران این کنسول را برطرف کند یا خیر؟ سخت‌افزار به کار گرفته شده در کنسول نینتندو سوییچ بسیار جذاب و ستودنی است اما به علت نرم‌افزار محدود و سابقه‌ی نه‌چندان خوب نینتندو در معرفی محصولات جدید، ما پیش‌بینی خود را با احتیاط کامل انجام داده‌ایم.

 

البته تمامی کارشناسان همانند موسسه‌ی تحقیقاتی DFC فکر نمی‌کنند و بر این عقیده‌اند که کنسول نینتندو سوییچ نمی‌تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. به عنوان مثال می‌توان از سرکان توتو، یکی از کارشناسان مطرح آسیایی نام برد که آن‌چنان به آینده‌ی این کنسول امیدوار نیست و سوییچ را تنها مناسب طرفداران سر سخت این شرکت ژاپنی می‌داند.

nintendo

نظر شما در مورد کنسول نینتندو سوییچ چیست؟ آیا فکر می‌کنید این دستگاه جدید نینتندو می‌تواند به موفقیت چشم‌گیری دست پیدا کند؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی فروش ۴۰ میلیونی کنسول نینتندو سوییچ تا سال ۲۰۲۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..