تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون 2017 احتمالا با فناوری تشخیص چهره و تاچ سه بعدی جدید به بازار عرضه می شود

آیفون 2017 احتمالا با فناوری تشخیص چهره و تاچ سه بعدی جدید به بازار عرضه می شود

مینگ چی کو، محقق معروف شرکت KGI Securities که سابقه خوبی در زمینه افشای اطلاعات و مشخصات محصولات عرضه نشده اپل دارد، به تازگی گزارش جدیدی درباره پیش بینی‌های خود مربوط به آیفون 2017 منتشر کرده است. به گفته او آیفون جدید اپل شامل یک فناوری تشخیص هویت بیومتریک جدید شده و طراحی این گوشی نیز باید تغییر کند تا بتواند از نمایشگر امولد منعطف این گوشی با قابلیت تاچ سه بعدی به خوبی پشتیبانی کند. با تک شات همراه باشید.

کو معتقد است که اپل سنسور FPCB فعلی آیفون را با سنسور فیلم (Film Sensor) تعویض خواهد کرد تا تجربه کاربری تاچ سه بعدی بهتری در اختیار کاربرانش قرار دهد از آنجایی که سنسور فیلم حساسیت بسیار بیشتری دارد.

علاوه بر این انتظار می‌رود که آیفون اولد جدید اپل به پنل اولد منعطف مجهز باشد، به منظور جلوگیری از تغییر شکل دادن این پنل منعطف به دلیل فشار های کاربران حین لمس نمایشگر، در پایین سنسور فیلم یک قطعه فلزی قرار خواهد گرفت تا پشتیبانی بیشتری از ساختار کلی گوشی فراهم کند.

علاوه بر این به نظر می رسد اپل در حال توسعه یک فناوری تاچ آی دی جدید برای آیفون جدیدش است تا طراحی فول اسکرین این گوشی را جبران کرده و امنیت تراکنش‌ها را افزایش دهد. در حال حاضر برای شناسایی اثر انگشت کاربران از طراحی "زیر شیشه" استفاده می‌شود که پاسخگوی‌ الزامات طراحی فول اسکرین نیست به این ترتیب به ساختار "زیر پنل" نیاز است.

به گفته کو سیستم شناسایی اثر انگشت آیفون در نهایت با سیستم تشخیص چهره به منظور افزایش امنیت، تعویض خواهد شد. اما اگر اپل نتواند مشکلات فنی چنین سیستمی را حل کند، احتمال استفاده از سیستم ترکیبی اثر انگشت و تشخیص چهره نیز وجود دارد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون 2017 احتمالا با فناوری تشخیص چهره و تاچ سه بعدی جدید به بازار عرضه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..