تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با حضور در ایستگاه آتش نشانی یاسوج صورت گرفت همدردی مسؤولان آموزش و پرورش بویراحمد با آتش نشانان حادثه پلاسکو

یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 12:212017-01-22حوادث

مسؤولان آموزش و پرورش بویراحمد با حضور در ایستگاه آتش نشانی یاسوج با آتش نشانان حادثه پلاسکو همدردی کردند.

- همدردی مسؤولان آموزش و پرورش بویراحمد با آتش نشانان حادثه پلاسکو مسؤولان آموزش و پرورش بویراحمد با حضور در ایستگاه آتش نشانی یاسوج با آتش نشانان حادثه پلاسکو همدردی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یاسوج، صبح امروز مدیر آموزش و پرورش بویراحمد و جمعی از کارکنان این اداره با حضور در ایستگاه آتش نشانی این شهرستان با اهداء شاخه های گل و پیام تسلیت و تشکر با آتش نشانان ابراز همدردی کرده و برای شادی روح شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو فاتحه قرائت کردند.

در این دیدار سید علی اکبر هاشمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ضمن قدردانی از زحمات آتش نشانان، یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشت و فداکاری آنان را ستود و سلامتی آتش نشان های مصدوم را از خداوند خواستار شد.

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج نیز با تقدیر از حضور مردم در این پایگاه اظهار کرد: از دیروز تاکنون شاهد حضور اقشار مختلف مردمی هستیم که برای تسلی خاطر آتش نشانان به این مکان مراجعه می کنند.

محمد رستمی با تسلیت شهادت شماری از آتش نشانان فداکار در ساختمان پلاسکو تهران افزود: ما همه قدردان شهیدان عزیز هستیم، ضمن آنکه ابراز همدردی مردم با جامعه آتش نشانان موجب شده تا احساس مسؤولیت در این قشر فداکار نسبت به مردم و نظام اسلامی بیشتر شود.

انتهای پیام/82009/ق20 http://fna.

ir/P7WTJW نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
کلید واژه ها: آموزش و پرورش - نشان - آتش نشانی - آموزش - حادثه - یاسوج - پیام - مردم - منتشر - ساختمان - خبرگزاری فارس - مدیر - نظام اسلامی - تسلیت - مدیرعامل - خبرگزاری - هایی - فارس - علی اکبر - کارکنان - سید علی - وب سایت - اسلامی - احساس - هاشمی - اداره - امروز - گزارش - دیدار - فارسی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با حضور در ایستگاه آتش نشانی یاسوج صورت گرفت همدردی مسؤولان آموزش و پرورش بویراحمد با آتش نشانان حادثه پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..