تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




7 متخلف شکار و صید در دشتستان دستگیر شدند

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان طی هفته‌های اخیر موفق به دستگیری ۷ نفر متخلف شکار و صید در عرصه‌های طبیعی شهرستان شدند.

7 متخلف شکار و صید در دشتستان دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با تلاش ستودنی محیط بانان شهرستان دشتستان در حفاظت و حراست از عرصه‌های طبیعی تحت مدیریت، ضمن جلوگیری از تخلفات شکار و صید شاهد دستگیری ۷ نفر متخلف درمناطق گیسکان و مناطق شکار ممنوع شاهزاد ابراهیم وسایر عرصه های طبیعی شهرستان، طی ۱۴ روز گذشته، بوده‌ایم.

از متخلفین دستگیرشده لاشه ۹ قطعه چنگر و ۱۸ قطعه قمری کشف و آلات و ادوات شکار و صید آنها شامل دو قبضه سلاح ساچمه زنی که یکی از آنها غیرمجاز بود، یک قبضه بادی پمپی و چندین رشته تور پرنده گیری و صیادی ضبط شد.

حسین دلشب مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: طبیعت نیاز به حمایت عمومی مردم دارد و بر اساس اصل ۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران وظیفه‌ای است که بر عهده همه مردم است. لذا باتوجه به شرایط کم آبی و خشک شدن چشمه های مورد استفاده حیات وحش از عموم مردم خواهشمندیم که با حیوانات به مهربانی و عطوفت برخورد کنند.

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست آمادگی کامل برای برخورد با تخلفات زیست محیطی را دارد.

متخلفین مذکور برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «7 متخلف شکار و صید در دشتستان دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..