تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای بیش از 140 عنوان برنامه به مناسیت دهه فجر در زنجان

ساعت: 11:14 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013269

مدیر کل بنیاد شهید استان زنجان از اجرای بیش از 140 عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در استان زنجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاظمی امروز در گفت و گو با  عصر زنجان، به برنامه های دهه مبارک فجر اشاره کرد و اظهار داشت، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچون سنوات گذشته برنامه‌های متنوعی را برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: بیش از 140 عنوان برنامه از سوی مسئولان بنیاد، خانواده‌های شاهد و ایثارگر، مردم ولایی و شهید پرور و همچنین سایر مسئولان در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به برنامه های دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: تعویض پرچم گلزارهای شهداء، دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر در قالب طرح سپاس با اولویت شهدا، جانبازان و آزادگان سیاسی دوران انقلاب ار برنامه های دهه فجر است.

کاظمی از اجرای طرح پایش سلامت خبر داد وگفت: برگزاری مسابقات فرهنگی در مدارس به ویژه مدارس شاهد، گلباران و غبارروبی مزار مطهر شهداء برخی از برنامه‌های این نهاد خواهد بود.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال می‌توان به برپایی نمایشگاه‌ها، برگزاری مراسم‌های انقلابی در حسینیه‌های شهداء و ادارات و هیئت‌های مذهبی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، نامگذاری اماکن و معابر به نام شهدا استان نیز اشاره کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان  خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از مادران شهدا در قالب برنامه شکوه و شکیبایی، حضور حداکثری در راهپیمائی 22 بهمن ماه نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر با حضور خانواده‌های افتخار آفرین شاهد و ایثارگر استان زنجان خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای بیش از 140 عنوان برنامه به مناسیت دهه فجر در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..