تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی و لغزندگی محورهای مواصلاتی ماهنشان/مسدود بودن راه های مواصلاتی ماهنشان به پری و آقکند به کپز+تصاویر

ساعت: 10:58 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013332

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ماهنشان:

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماهنشان گفت: محورهای مواصلاتی اصلی شهرستان ماهنشان تیغ زنی و نمک پاشی شده است ولی راه های فرعی فعلا مسدود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «سید جلال خلیلی» امروز در گفت و گو با  شمیم ماهنشان اظهار داشت: محورهای مواصلاتی ماهنشان به زنجان، دندی به زنجان، دندی به تکاپ، ایلی بلاغ به ابراهیم آباد تیغ زنی و نمک پاشی شده است.

وی افزود: محورهای ارتباطی ماهنشان به پری، آقکند به کپز بعد از اتمام عمیات بازگشایی و تیغ زنی و نمک پاشی محورهای اصلی بلافاصله انجام می شود و هم اکنون به خاطر بارش پراکنده برف و سطح آن هیچ گزارشی از مسدود بودن راه های روستایی نشده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماهنشان گفت:اگر مسدد بودن راه های روستایی گزارش شود بلافاصله بعد از بازگشایی محورهای اصلی ماموران راهداری اعزام و اقدام به بازگشایی محورهای روستایی و کوهستانی خواهند کرد لذا از اهالی روستائیان خواستاریم صبورانه با این شرایط کم دستگاهها و خودرو های بازگشایی و تیغ زنی کنار بیایند.

خلیلی اظهار داشت: با توجه به حجم خودرو های سنگین و سبک و امکانات  اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اولویت بازگشایی، تیغ زنی و نمک پاشی در  محورهای مواصلاتی اصلی است بنابراین روستائیان بلافاصله بعد از بارش برف انتظار بازگشایی و عملیات غیره را نداشته باشند چرا که این خارج از توان این اداره است.

وی از رانندگان خواست : با توجه به شرایط جوی و فصل سال به همراه داشتن زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی ضروری است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی و لغزندگی محورهای مواصلاتی ماهنشان/مسدود بودن راه های مواصلاتی ماهنشان به پری و آقکند به کپز+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..