تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح و بهره برداری از 247 طرح عمرانی و خدماتی در میاندوآب همزمان با دهه مبارک فجر

ساعت: 10:56 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013389

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب اعلام کرد:

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: در دهه فجر امسال در بخش عمرانی 168 پروژه و نیز 79 طرح تولیدی، خدماتی و صنعتی در شهرستان میاندوآب افتتاح و به بهره برداری می رسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، احمد علی اسدپور در دومین جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر در سخنانی با تاکید بر لزوم گرامیداشت باشکوه این ایام، اظهار کرد: دهه مبارک فجر یادآور دوران مبارزه با طاغوت و پیروزی حکومت الله بر طاغوت است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه بیداری اسلامی در کشورهای دنیا از آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران است، افزود: در این ایام باید تبیین شود که انقلاب اسلامی ما انقلاب بزرگی است و به پای آن خون های زیادی ریخته شده است.

وی در ادامه به برنامه های دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته در ایام الله دهه مبارک فجر در بخش عمرانی 168 پروژه با اعتباری بالغ بر 202 میلیارد و 369میلیون ریال  افتتاح می شود.

اسدپور تصریح کرد: آبرسانی به روستاها، بهسازی مسکن روستایی، احداث مدرسه شش کلاسه روستایی، زیرسازی و آسفالت معابر روستایی، احداث مسکن مددجویی، پروژه های مدیریت برق از جمله طرح های عمرانی هستند که در دهه مبارک فجر افتتاح می شوند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب اظهار کرد: در دهه مبارک فجر 79 طرح تولیدی، خدماتی و صنعتی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد و 555 میلیون ریال با اشتغالزایی برای 345 نفر در نقاط مختلف میاندوآب افتتاح می شوند.

وی افزود: کشتارگاه و قطعه بندی مرغ گوشتی، توسعه پرورش مرغ گوشتی، واحد تولید آبگرمکن و بنر خورشید و واحد تولید و بسته بندی قند کله و شکر از  جمله این طرح هاست.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح و بهره برداری از 247 طرح عمرانی و خدماتی در میاندوآب همزمان با دهه مبارک فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..