تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولیت سرپرست شهرداری میاندوآب تمدید شد

ساعت: 10:56 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013396

علی رغم مخالفت برخی از اعضای شورای شهر، مدت مسئولیت شمس الدین نجفیان سرپرست فعلی شهرداری میاندوآب تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از زرین خبر،پس از استعفای دکتر عبدالله عبداللهی از مسئولیت شهرداری میاندوآب، شمس الدین نجفیان یکی از کارکنان شهرداری به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب و مسئولیت را برعهده گرفت.

نجفیان بر اساس قانون سه ماه به عنوان سرپرست انتخاب شد تا در این سه ماه شورای شهر، یک نفر را به عنوان شهردار انتخاب کند.

در طول این سه ماه نیز موضوع انتخاب شهردار در یکی از جلسات مطرح و در نهایت میکائیل فیضی با رای شش نفر از اعضای شورای شهر به عنوان شهردار انتخاب شد تا مراحل قانونی را طی کند.

بعد از انتخاب فیضی و عدم تایید مصوبه در هیئت تطبیق، موضوع به هیئت حل اختلاف استان کشید که تاکنون نیز در این رابطه بنا به گفته برخی از اعضای شورای شهر، پاسخ قطعی دریافت نشده و هنوز وضعیت فیضی به عنوان شهردار منتخب میاندوآب مبهم است.

اما در جلسه این هفته شورای شهر، بار دیگر موضوع "انتخاب شهردار یا تمدید مسئولیت سرپرست شهردار" را در دستور کار داشت که در حین بررسی این موضوع برخی از اعضا از جمله منوچهر شریفی با بیان اینکه رئیس شورای شهر باید موضوع انتخاب فیضی را پیگیری و پاسخی کتبی در این رابطه دریافت کند، اظهار کردند که مشکلی با انتخاب شهردار جدید ندارند ولی ابتدا باید تکلیف فیضی مشخص شودو رئیس شورای شهر این موضوع را پیگیری و پاسخی کتبی دریافت کند.

از سوی دیگر احمد رستمی یکی از اعضای شورای شهر نیز در با مخالفت تمدید مسئولیت سرپرست شهرداری میاندوآب، آن را غیرقانونی خواند و به استناد نامه ای که در دست داشت و آن را نیز قرائت کرد، گفت: بر اساس قانون و آنچه که صریحا در این نامه اشاره شده، نمی توان مدت مسئولیت سرپرست را تمدید کرد و در غیر این صورت هم شورای شهر و هم سرپرست شهرداری به مشکل برمی خورند.

پس از این اظهارات رئیس شورای شهر اعلام رای درباره تمدید مهلت سرپرستی شهرداری کرد که اکثریت اعضای حاضر در جلسه با آن موافقت کردند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولیت سرپرست شهرداری میاندوآب تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..