تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میلانی: عاشیقلار ساز دهه فجر را کوک می‌کنند

ساعت: 12:11 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013398

سیزدهمین کنسرت پژوهشی ماهانه موسیقی و ادبیات عاشیقلار در آذربایجان شرقی؛

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: سیزدهمین کنسرت پژوهشی ماهانه موسیقی و ادبیات عاشیقلار ویژه سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حسن میلانی اظهار داشت: سیزدهمین کنسرت پژوهشی ماهانه موسیقی و ادبیات عاشیقلار عصر روز دوشنبه 4 بهمن ماه سال جاری و در محل سینما انقلاب تبریز برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: در این برنامه که به صورت ویژه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، از استاد عاشیق چنگیز بی‌ریا تجلیل می‌شود.

 رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: در این برنامه هنرمندان عاشیقی به صورت شعرخوانی، تکنوازی و گروه نوازی به اجرای برنامه در موضوع دهه مبارک فجر می‌پردازند.

وی اظهار داشت: موسیقی عاشیقی در آذربایجان شرقی ریشه در آداب و رسوم و سنت‌های مردم دارد و دارای پیشینه‌ای چند صد ساله است.

گفتنی است؛ کنسرت پژوهشی ماهانه موسیقی و ادبیات عاشیقلار از ابتدای سال 94 توسط حوزه هنری استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و طی آن هنرمندان عاشیق به اجرای برنامه با محتوای ادبیات دینی و انقلابی می‌پردازند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میلانی: عاشیقلار ساز دهه فجر را کوک می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..