تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه‌ی ویژه از آذربایجان به ترامپ + عکس

ساعت: 12:11 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013439

یک فرشباف آذربایجانی، فرشی منقش به پرتره دونالد ترامپ را آماده کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، برای عرض تبریک رسمی بعد از برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب آمریکا، روز گذشته یک هدیه از آذربایجان برای ترامپ ارسال شده است.

این هدیه که فرشی نقش بسته از پرتره ترامپ می‌‌باشد به دست " داغلار صفراف" یک فرش باف آذربایجانی بافته شده و وی به همراه نامه مکتوب با عنوان عرض تبریک، این فرش را دیروز به کاخ سفید فرستاده است.

قابل ذکر است صفراف در نامه‌‌ای که به ترامپ ارسال کرده با بیان آرزوی سلامتی برای ترامپ، از آماده کردن فرش‌‌های مخصوص برای جورج بوش و باراک اوبا رؤسای جمهور پیشین آمریکا نیز خبر داده است.

گفتنی است این هنرمند فرشباف، تا امروز پرتره بسیاری از لیدرها و مقامات بزرگ دنیا را بر روی تار و پود نقش انداخته و حتی با هر یک از آنها دیدار حضوری نیز داشته است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه‌ی ویژه از آذربایجان به ترامپ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..