تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی اصلاندوز تا پایان امسال

ساعت: 11:09 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013412

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد خبر داد:

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد از عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی اصلاندوز تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام امین پورمحمد امروز در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهر اصلاندوز از برگزاری برنامه های مختلف در طول ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری نشست های کتابخوان و حضور کتابداران در مدارس و مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه هایی است که در دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هرماه یک نشست برگزار کرده و در این نشست براساس گروههای سنی کتابهای برتر محور فعالیت قرار می گیرند گفت:در این نشست دانش‌آموزان و افراد کتاب‌های خوانده شده خود را با دیگر دانش‌آموزان به اشتراک می گذارند و این کتاب ها را در قالب نشست های کتابخوان به دیگران معرفی کرده و برداشت خود را از آن آثار اعلام کنند.

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد همچنین از عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی اصلاندوز تا پایان امسال خبر داد و افزود:امید است مردم و مسئولان در راستای تریوج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گامهای موثری بردارند.

حجت الاسلام پورمحمد در خصوص واریز نیم درصد درآمد شهرداری به کتابخانه های عمومی شهرستان نیز گفت:در سالهای 93 و 94 واریز نیم درصد از سوی شهرداری ها قابل قبول بود اما امسال کم شده که امید است شهرداری ماهانه مبلغی را پرداخت کنند تا مشکلات موجود در کتابخانه ها را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری ها نقش مهمی در فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند ، ادامه داد: اگر شهرداری ها در بحث فرهنگی هزینه کنند به تبع آن سایر هزینه های شهری کاهش خواهد یافت لذا شهرداری ها باید نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند و در بحث های فرهنگی مشارکت موثری داشته باشند.

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز نیز با بیان اینکه اقدامات مهمی در دهه فجر در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی انجام می شود گفت: امروز مشکلی که داریم مشکل کتابخوان است و ما باید برای این موضوع برنامه ریزی کنیم تا کتابخوان بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت مطالعه و علم در دین اسلام و قران کریم گفت:امروز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید دغدغه مسئولان و مردم باشد.

در ادامه هریک از اعضای جلسه نظرات و پیشنهادات خود را برای ترویج کتابخوانی و اهمیت دادن مسئولان و مردم به فرهنگ مطالعه اعلام کردند.

براساس این گزارش، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر اصلاندوز با حضور امام جمعه اصلاندوز،بخشدار اصلاندوز،رییس کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد، رییس  آموزش و پرورش اصلاندوز و سرپرست شهرداری و مسئول کتابخاه های عمومی این شهر و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

این جلسه با هدف برنامه ریزی برای اجرای برنامه ها با محوریت کتابخوانی در دهه فجر و بررسی بدهی های شهرداری از بابت نیم درصد و نحوه وصول آن تشکیل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی اصلاندوز تا پایان امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..