تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیاده روی از " خلیج فارس تا خل

ساعت: 11:54 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013493

ورزشکار گلستانی پس از پیاده روی 3 هزار کیلومتری از خلیج فارس تا خلیج گرگان دیروز وارد بندرگز شد و مورد استقبال مسوولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کناره ، کامران هاشمی نجفی ورزشکار گلستانی پیاده روی خود را 18 مهر ماه امسال با شعار 'از خلیج فارس تا خلیج گرگان' و با هدف حمایت از ایتام و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست از جزیره قشم آغاز کرد.

این ورزشکار در مصاحبه با خبرنگار کناره از حمایت مسئولین استانی و توجه مردم استان های مختلف به این طرح قدردانی کرد و گفت: کمک های جمع آوری شده مردمی در طول این سفر به ایتام و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست اختصاص خواهد یافت.

هاشمی نجفی با ابزار رضایت از توجه استان های کشور به گروه های نیازمند دریافت خدمات مختلف و از جمله پزشکی اظهار کرد: یکی از نتایج این پیاده روی، اطلاع از اقدامات موثر و مثبت انجام شده برای کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و ارائه خدمات به آنان در بخش تجهیزات پزشکی بود.

این ورزشکار گلستانی پیاده روی خود را پس از همراهی با 2 گروه کوهنوردی در ارتفاعات جهان نما ،روستای زیارت، گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن روز 12 بهمن ماه در شهر گرگان به پایان خواهد برد.

varzashkar230987 1

varzashkar230987 1

varzashkar230987 1

varzashkar230987 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیاده روی از " خلیج فارس تا خل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..