تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بودجه دولت برای تعمیر و تجهیز دانشگاه‌ها چقدر است؟

از سوی دولت بودجه ای برای پرداخت هزینه های تعمیر و تجهیز دانشگاه ها در نظر گرفته شده است .

بودجه دولت برای تعمیر و تجهیز دانشگاه ها چقدر است؟احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگارحوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از طرف دولت روند اختصاص بودجه تعمیر و تجهیز دانشگاه ها آغاز شده و بخشی از این بودجه به دانشگاه ها تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: این  دانشگاه از اوراق قرضه ای که دولت برای بودجه تعمیر و تجهیز دانشگاه ها در نظر گرفته بود استفاده کرده است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: مابقی بودجه مربوط به تعمیر و تجهیز دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز مانند دیگر دانشگاه ها پرداخت می شود.

معتمدی یادآورشد: از سوی دولت بودجه 600 میلیارد تومانی برای پرداخت هزینه های تعمیر و تجهیز دانشگاه ها در نظر گرفته شده است که به زودی پرداخت می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بودجه دولت برای تعمیر و تجهیز دانشگاه‌ها چقدر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..