تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات اسمارت‌فون موتورولا XT1650 در وبسایت Geekbench دیده شد

اسمارت‌فون جدیدی از موتورولا با شماره مدل XT1650 در وبسایت Geekbench مشاهده شد. اطلاعات زیادی از مشخصات فنی گوشی جدید در دست نیست، اما می‌توان گفت که XT1650 از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برد. در حالیکه بسیاری از پرچمداران به سمت رم ۶ گیگابایتی حرکت می‌کنند، گوشی جدید موتورولا رم ۴ گیگابایتی خواهد داشت.

موتورولا XT1650 دارای اندروید نوقا با ورژن ۷.۱.۱ خواهد بود. این گوشی در تست بنچمارک برای حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۹۳۰ و برای حالت چند هسته‌ای امتیاز ۶۲۰۷ را کسب کرده است. هر دو امتیاز بسیار بالا بوده و حتی از گوشی‌هایی که تاکنون با اسنپدراگون ۸۳۵ تست شده‌اند نیز بالاتر هستند.

با توجه به مشخصات فنی XT1650، شاید بتوان گفت که این گوشی نسخه سال ۲۰۱۷ موتو Z است. البته نمی‌توان با قطعیت این سخن را گفت، چون از دیگر مشخصات فنی همچون دوربین و نوع نمایشگر اطلاعاتی در دسترس نیست. احتمال دیگر این است که موتورولا قصد داشته باشد از رده جدیدی از اسمارت‌‌‌فون‌های خود با مشخصات فنی بالا رونمایی کند.

ایمان روستا

فیزیک خوندم و بعد از اون ژئوفیزیک. از نوجوانی با یادگیری DOS وارد دنیای کامپیوتر و آی‌تی شدم تا الان که به عنوان نویسنده در خدمت شما هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات اسمارت‌فون موتورولا XT1650 در وبسایت Geekbench دیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..