تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانشین هواوی آنر 8 با رم 6 گیگابایتی و نمایشگر 5.7 اینچی در راه است

آنر نه تنها در چین بلکه در ایالات متحده نیز برند قابل احترامی است. آنر ۸ که آخرین پرچمدار این برند است، گوشی خوبی بوده و به اندروید نوقا نیز آپدیت شده است. حال گوشی دیگری از برند آنر در وبسایت TENAA با شماره مدل DUK-TL30 دیده شده که با توجه به مشخصات فنی می‌توان آن را جانشین آنر ۸ یا نسخه بهبودیافته آن دانست.

DUK-TL30 از چیپستی با هشت هسته بهره می‌برد که نام آن مشخص نیست. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، بخش حافظه این گوشی را تشکیل می‌دهند. DUK-TL30 به دوربین دوگانه مجهز بوده و این دوربین دوگانه از لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. نمایشگر گوشی جدید آنر دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ است. با این حال، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی قرار می‌گیرد. شاید برجسته‌ترین ویژگی این گوشی را بتوان باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپری آن دانست که از اکثر گوشی‌های موجود در بازار، حتی پرچمداران برندهای مختلف، ظرفیت بیشتری دارد. از آنجایی که این گوشی بازار چین را نیز نشانه گرفته، از دو سیم کارت نیز پشتیبانی می‌کند و احتمال آن وجود دارد که مدل جهانی نیز این ویژگی را داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که DUK-TL30 در چه زمانی و با چه قیمتی روانه بازار می‌شود.

ایمان روستا

فیزیک خوندم و بعد از اون ژئوفیزیک. از نوجوانی با یادگیری DOS وارد دنیای کامپیوتر و آی‌تی شدم تا الان که به عنوان نویسنده در خدمت شما هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانشین هواوی آنر 8 با رم 6 گیگابایتی و نمایشگر 5.7 اینچی در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..