تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خود را برای حضور در رقابت های جهانی لندن آماده می کنم

محمد خالوندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات جهانی لندن تیرماه سال آینده برگزار می شود و برای کسب مدال باید به سختی تلاش کرد.
وی افزود: رقابت های جهانی هر دو سال یکبار برگزار می شود که در سال های 2013 و 2015 که رقابت ها به ترتیب در لیل فرانسه و دوحه قطر برگزار شد عنوان قهرمانی را کسب کردم.
خالوندی ادامه داد: با تلاش های مداوم و تمرینات مناسب سعی دارم که در رقابت های جهانی لندن نیز سومین مدال طلا را بدست آورم.
قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک 2016 ریو در خصوص سطح مسابقات جهانی گفت: بدون شک این رقابت ها پس از پارالمپیک معتبرترین رقابت در سطح ورزش های معلولین رشته دو و میدانی است.
وی گفت: تمامی قهرمانان جهان و پارالمپیک در این رویداد حضور دارند و حتی گاهی اوقات می توان گفت سطح رقابت ها از پارالمپیک نیز بالاتر است.
خالوندی تاکید کرد: برای کسب مدال و موفقیت در رقابت های قهرمانی جهان به اندازه پارالمپیک باید تلاش کرد و برنامه داشت.
وی در پایان اظهار کرد: البته برای حضور در رقابت های جهانی لندن، اردیبهشت سال آینده باید در رقابت های انتخابی تیم ملی شرکت کنم و پس از آن در صورت به جا گذاشتن رکورد مناسب به عضویت تیم ملی در آیم.
محمد خالوندی در رقابت های پارالمپیک 2016 ریو با به جا گذاشتن رکورد 46 متر و 12 سانتی متر عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/kermanshah وکانال تلگرام به آدرس irnakermansha@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خود را برای حضور در رقابت های جهانی لندن آماده می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..