تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکلیف دفاع چپ پرسپولیس مشخص شد

کد خبر: ۴۶۶۲۳۶

۳۳۴  بازدید

در غیاب محسن ربیع خواه، برانکو ایوانکوویچ تصمیم دارد فعلا از حسین ماهینی در این جناح سود ببرد.

ورزش سه: محسن ربیع خواه که علیرغم پست تخصصی اش (هافبک دفاعی) با توجه به چپ پا بودن از سوی برانکو ایوانکوویچ در پست دفاع چپ برای این تیم به میدان رفته، در دو بازی اخیر با توجه به مصدومیت از حضور در ترکیب اصلی محروم بوده است. این اتفاق باعث شد تا حسین ماهینی در این دو بازی در این پست برای برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس به میدان برود. ماهینی که در زمان حضورش در استقلال اهواز و ذوب آهن تجربه حضوری موفق در این پست را دارد، بار دیگر با توجه به نیاز سرخپوشان از سوی برانکو در این جناح به کار گرفته شد و توانست بالانس لازم در این رابطه در خط دفاعی به وجود آورد.

برانکو ایوانکوویچ قصد دارد در بازی برابر گسترش فولاد نیز از این مدافع جنوبی در پست دفاع چپ استفاده کند و از این رو باید دید تکلیف دفاع راست این تیم چه خواهد شد. صادق محرمی در غیاب رامین رضاییان در بازی برابر فولاد توانست روز فوق العاده ای را پشت سر بگذارد و بر این اساس بعید است برانکو ایوانکوویچ مزد این عملکرد را با نیمکت نشینی او بدهد و احتمالا دفاع راست این تیم نیز با مدافع شمالی شکل گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکلیف دفاع چپ پرسپولیس مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..