تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)

جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)

جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)

دیروز و امروز به دلیل حادثه ناگوار پلاسکو همه چهره ها و افراد مشهور در حال پست گذاشتن درباره این فاجعه بودند و ابراز همدردی خود را اعلام کردند. 

سعید معروف
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)جواد نکونام  
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)رضا عطاران 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)احسان علیخانی 

جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)مهناز افشار  
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)مهدی مهدوی کیا 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)عباس غزالی 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)آندرانیک تیموریان 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)مصطفی زمانی 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)بهنام تشکر 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)روزبه نعمت اللهی 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)نزار القطری (مداح بین المللی اهل بیت (ع)) 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)روشنک عجمیان 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)بهنام میرزاخانی نام اولین قهرمان پر کشیده از جمع آتش نشانان عزیزمان در حادثه پلاسکو بود که بر اثر شدت سوختگی در یکی از بیمارستان های تهران شهید شد. روحش شاد و محشور با سید الشهدا (ع).
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)بهنوش بختیاری
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)مهتاب کرامتی 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)هدیه تهرانی جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)افسانه پاکرو 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)علی انصاریان 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)احسان خواجه امیری 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)امین زندگانی 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)پرویز پرستویی 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)پست متفاوت آناهیتا همتی، امیدوار به پاره شدن نوار بیشعوری فراگیر در شبکه های اجتماعی. ما نیز مثل آناهیتا و خیلی های دیگر امیدواریم این بار این اتفاق تلخ و این کار غیر انسانی در فضای مجازی تکرار نشود. در ان لحظه ای که میخواهید این عکس ها را برای بقیه بفرستید، به خانواده های داغدار فکر کنید و لحظه ای خودتان را جای آن ها بگذارید…
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)آزاده صمدی 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)آزاده نامداری 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)پانته آ بهرام 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)بزرگمهر حسینپور 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)بهداد سلیمی 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)فریدون آسرایی 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)فریبرز عرب نیا 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)شاید اگر این سلفی ها و عکس ها و خنده های نحسِ این انسان نماهای بی فکر نبود و امداد رسانی در ساعات اولیه شروع میشد و به دلیل ازدحامِ مردمِ گوشی به دست به تاخیر نمی افتاد، امید بیشتری به نجات هموطنانِ زیر آوار بود. بهترین کار با این افراد این است که آن ها را با وجدانشان تنها بگذاریم. البته اگر چنین چیزی در وجودشان داشته باشند! 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)خشمِ علی کریمی؛ استعفای 80 میلیونی.
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)شهاب حسینی 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)بنیامین بهادری 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)هوشنگ ابتهاججنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)ساره بیات و پلاسکویی که پس از سال ها خاطره ی خوب، نامش به یکی از تلخ ترین تراژدی های دهه اخیر پیوند خورد و به زباله دان تاریخ پیوست.  
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)حداقل در این دقایق تلخ تلاش کنیم که موج سوار و اشاعه دهنده دروغ های بقیه نباشیم. این عکس مربوط به ابراز همدردی ایفل با قربانیان زلزله ایتالیا در آگوست سال گذشته است که به دلیل تشابه رنگی پرچم ایران و ایتالیا، خوراکِ شایعه سازان شده است. 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)‏پلاسکو را ما آتش زدیم. روزی که به جای 4 نفر متخصص، یک مشت خواننده و وزنه بردار و کشتی گیرِ عشق سلفی را به شورای تخصصی تهران فرستادیم. اتفاقی که دیگر نباید تکرار شود.
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)مطلب را با سایر عکس ها (که اکثراً مربوط به پیش از وقوع حادثه پلاسکو است) ادامه میدهیم. با این سلفی علیرضا جهانبخش در کنار برادر عزیزش محمدرضا که با آن تولد او را تبریک گفته است. 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)خاطره بازی بهرام رادان با این عکس در کنار ساعت بیگ بن لندن در کنار پژمان بازغی، مربوط به سفری که تابستان به لندن داشتند.

جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)لادن طباطبایی و دختر عزیزش سها خانم و عکسی از روزمرگی هایشان در آمریکا. 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)نگاه پر از عشق آیدین آغداشلو به تک پسرش، تَکین.
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)اخبار تلخ پایانی ندارد. کاظم افرندنیا بازیگر قدیمی و پیشکسوت سینما و تلویزیون متاسفانه دچار سکته مغزی شده است و حال چندان مساعدی ندارد. التماس دعا داریم برای این بازیگر قدیمی کشورمان.
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)تبریک بهاره افشاری به برادرش بخاطر موفقیتی که در نورپردازی نمای ساختمانِ وی به دست آورده است. یکی از عجیب ترین تبریک های چند سال اخیر!
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)از مربی مهدی احمدوند تقاضا داریم که حرکات مچ و ساعد را هم در برنامه تمرینی وِی بگنجاند. 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)عکس یادگاری شبنم فرشاد جو و گوهر خیراندیش در کنار شقایق فراهانی و مادر عزیزش در منزل خانواده فراهانی.
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)لیلای سینما. 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)چند روز پیش تولد فرهاد مهراد بود. مرد تنهای آواز، والا پیامدارِ ترانه و خالق شب های مهتابِ موسیقی. روحش شاد و آسوده باشد، چون هنوز هم صدای زیبایش، صدای بی صدایش، مُسَکنِ و مأمن مردان تنها در جمعه ها و همه روزها و هفته ها است. فرهاد نبود که ببیند این جمعه چگونه ابر سیاه خون بار تر همیشه بود.پست اندیشه فولادوند به همین مناسبت را شاهد هستید.
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)هنوز هم هستند کسانی که در محیط بسته عینک آفتابی میزنند و به روی خوشان هم نمی آوردند.
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)عکسی قدیمی و جالب از محمد بنا، در لحظه ای که در تایم استراحت، حریف بلبل زبانی میکند و و به گوشِ محمد میرسد و قصد تغییر دکوراسیونِ صورت حریف را میگیرد.
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)پست مهدی میامی در سالگرد ازدواجش با آهو کاظمی. 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)سلفی بدون شرح شهرام محمودی و پسرش ارسام. سلفی ای که نمیدانیم اگر آن را نمیگذاشت چه اتفاق خاصی می افتاد. 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)خدا را شکر حال بیتا سحرخیز کاملاً خوب است و فیلمبرداری سریالشان از سر گرفته شده است.
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)تسکین جَوِ خلاقانه به سبک مسعود ده نمکی. 
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)خواهران محمدی و لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع). امیدواریم دعا برای آتش نشانان عزیزمان را فراموش نکرده باشند.
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)با این سلفی و جمله حکیمانه ترلان پروانه مطلب را به پایان میبریم. باز هم شهادت تعدادی از آتش نشانانِ قهرمان و عزیزمان را به همه مردم ایران علی الخصوص خانواده های داغدار عزیزان تسلیت عرض می کنیم. کماکان امیدواریم، امیدوار به لطف خدایی که هیچگاه بنده اش را نا امید نمی کند.
جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)

مطالب مرتبط :

خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)

اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)

اخبار جدید بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (190)

اخبار چهره ها و هنرمندان سرشناس ایران (189)

خبرهای جالب از بازیگران و ستاره های مشهور (188)

سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان (193)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..