تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چیچیچ: به سطح مسابقات و تیم‌های شرکت‌‌کننده فکر نمی‌کنم/ با تیمی استارت زده‌ام که بازی رسمی هم نداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی بانوان ایران در باره سطح مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: من خیلی به سطح مسابقات و تیم‌هایی که حضور دارند فکر نمی‌کنم. به تیم خودم فکر می‌کنم تا بهترین نتیجه را بگیریم. برای من تیم خودم و شاگردانم مهم هستند. 

وی درباره آنالیزورهایی که در اختیار دارد خاطرنشان کرد: آنهایی که در اختیار تیم بزرگسالان هستند جزو بهترین‌های تیم ایران هستند. خودم تا جایی که بشود لیگ را نگاه می‌کنم و اگر نباشم آنالیزورها فیلم بازی را در اختیارم قرار می‌دهند. ما بهترین آنالیزورها را در اختیار داریم که توانایی‌شان را در مسابقات abccup نشان دادند. 

سرمربی تیم ملی ایران همچنین درباره برگزاری اردوی اسلونی در رده سنی نوجوانان یادآور شد: من با بازیکنانی شروع کردم که زیر 18 سال بودند و بازی رسمی نداشتند اما در اردو خوب ظاهر شدند. ما در این اردو حتی چند بازی را بردیم و آنها روند رو به رشدی بودند. به این تیم افتخار می‌کنم. آنها می‌توانند آینده تیم بزرگسالان باشند. 

چیچیچ درباره گزینه‌های هدایت تیم ملی مردان ایران یادآور شد: مطمئنا داورزنی بهترین گزینه را با ارزیابی انتخاب می‌کند. 

وی همچنین در پایان درباره طرح استعدادیابی گفت: از بین 80 بازیکن 50 بازیکن انتخاب شدند که در سنین 11 تا 12 سال بودند. بازیکنانی که انتخاب شدند برای المپیک 2018 آرژانتین آماده می‌شوند. من از مربیان تیم‌ها می‌خواهم با این بازیکنان خوب کار کنند چراکه آنها آینده‌سازان تیم بزرگسالان هستند. 

تیم ملی والیبال ایران سه‌شنبه راهی مالدیو می‌شود تا در مسابقات مقدماتی قهرمانی جهان با این کشور، هند و نپال رقابت کند. 

انتهای پیام/س

http://fna.ir/CNPS41



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چیچیچ: به سطح مسابقات و تیم‌های شرکت‌‌کننده فکر نمی‌کنم/ با تیمی استارت زده‌ام که بازی رسمی هم نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..