تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ احتمالاً برجستگی دوربین را از طراحی گلکسی S8 حذف می کند

سامسونگ در گلکسی S6 ضخامت بدنه را به قدری کاهش داده بود که بیرون زدگی دوربین مورد انتقاد بسیاری از طرفداران قرار گرفت؛ از همین رو در طراحی گلکسی S7 تصمیم گرفت تا حد ممکن این مشکل را برطرف کند و در نتیجه برجستگی دوربین در گلکسی S7 نسبت به نسل قبل تقریباً نصف شده بود. حال شایعات به گوش رسیده به حذف کامل این آیتم در پرچمدار بعدی سامسونگ اشاره می کنند.

تصویر زیر در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده به مقایسه ای میان بیرون زدگی دوربین در تلفن های همراه پرچمدار سامسونگ پرداخته است. اگر تصویر اشاره شده درست باشد، در گلکسی S8 شاهد از بین رفتن کامل برجستگی دوربین خواهیم بود که سبب طراحی ساده تر و هماهنگ تر خواهد شد.

نکته ای که در این تصویر قابل تأمل است اعداد مربوط به برجستگی دوربین گلکسی S6 و S7 است. با استناد به اندازه گیری های پیشین، بیرون زدگی دوربین گلکسی S6 و S7 به ترتیب برابر با 1.7 و 0.8 میلی متر اندازه گیری شده بود که با اعداد مشخص شده در تصویر متفاوت است.

همانطور که قبلاً در دیجیاتو خواندید ابعاد پرچمدار بعدی کره ایها 140.14 در 72.2 در 7.3 میلی متر گزارش شده که نسبت به گلکسی S7 کوتاه تر بوده و ضخامت کمتری خواهد داشت. از طرف دیگر سامسونگ اشاره کرده که گلکسی S8 از نسبت صفحه نمایش به بدنه بیشتری بهره برده که خود نشان دهنده اندازه نمایشگر بزرگتر پرچمدار آینده این شرکت است. بنابراین سامسونگ احتمالاً می تواند در طراحی بدنه S8 برجستگی دوربین را یه نوعی حذف کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ احتمالاً برجستگی دوربین را از طراحی گلکسی S8 حذف می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..