تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعدام‌های اخیر آل‌خلیفه اعلام جنگ علیه ملت بحرین بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رژیم آل‌ خلیفه اخیراً سه جوان معترض بحرینی را به‌اتهام دخالت در یک بمب‌گذاری که در سال 2014 میلادی در یک روستا در نزدیکی منامه روی داده بود، تیرباران کرد. این اقدام موجی از اعتراضات مردمی را در این کشور به راه انداخت.

مردم بحرین طی روزهای اخیر در بخش‌های مختلف این کشور از جمله مناطق و شهرک‌های القدیم، المصلی، ستره، الدیه، المعامیر، العکر، کرزکان، المرخ، ابوقوه، الدراز، سار، جدحفص، السنابس و المالکیه تظاهرات کردند.

بحرینی‌‏ها خواستار قصاص عاملان جنایت صورت گرفته علیه جوانان معترضِ این کشور هستند.

"ابراهیم المدهون" فعال حقوق بشر بحرین در مصاحبه با خبرنگار بین‌الملل به بررسی پیامدهای اقدام اخیر رژیم آل خلیفه در اعدام 3 جوان بحرینی پرداخت.

اعدام‌های اخیر آل‌خلیفه اعلام جنگ علیه ملت بحرین بود

المدهون در این مصاحبه گفت: من معتقدم عملی که رژیم آل خلیفه مرتکب آن شد اقدامی غیرقانونی در راستای تشدید اوضاع بوده است و معتقدم که این اعدام‌ها اعلام جنگ علیه ملت بحرین به شمار می‌آید و پیامدهای این جنایت‌ها سرانجام به زوال و نابودی آل خلیفه تسریع می‌بخشد چون حکمرانی می‌تواند با کفر ادامه یابد اما حکومت با ظلم دوام نمی‌آورد به همین دلیل ظلم آل خلیفه تمامی مرزها را رد کرده است به‌خصوص که اعدام‌های اخیر بنا بر اذعان سازمان‌ها و مؤسسه‌های بین‌المللی در خارج از چارچوب‌های قانونی صورت گرفت. در اینجا از همه سازمان‌های بین‌المللی درخواست می‌کنیم که کنار ملت بحرین بایستند به‌خصوص پس از این اعدام‌ها که رژیم آل خلیفه به‌صراحت اعلام کرده که مردم را خارج از چارچوب‌های قانونی خواهد کشت.

آیت‌الله عیسی قاسم سوپاپ اطمینانی برای بحرین به شمار می‌آید

این فعال حقوق بشر بحرین در پاسخ به سؤال دیگری درباره تشدید فشارهای رژیم آل خلیفه علیه آیت‌الله عیسی احمد قاسم گفت: رژیم آل خلیفه به این دلیل فشارها علیه آیت‌الله عیسی قاسم را تشدید می‌کند چون وی نماد ملی و دینی مردم بحرین به شمار می‌آید که مردم دور وی جمع گشته‌اند، در واقع وجود آیت‌الله عیسی قاسم سوپاپ اطمینانی برای بحرین به شمار می‌آید تا مانع از کشیده شدن اعتراضات به درگیری‌ها شود تا بدین صورت رژیم اقدامات خود را توجیه کند، در همین راستا و در تلاش برای تشدید فشارها علیه آیت‌الله عیسی قاسم، رژیم نخست منطقه‌ای را که منزل وی در آن قرار داشت محاصره و در مرحله بعد تابعیت وی را سلب کرد و سپس قصد داشت وی را از بحرین خارج کند اما مردم بحرین دور وی گرد آمدند و اطراف منزلش تحصن کردند و مانع از آن شدند که رژیم اقدامات خود علیه آیت‌الله عیسی قاسم را عملی کند.

انتهای پیام/.*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعدام‌های اخیر آل‌خلیفه اعلام جنگ علیه ملت بحرین بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..