تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید با مقصران اصلی حادثه پلاسکو برخورد شود

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه برای اتفاقی که در پلاسکو پیش آمد ابراز تاسف می‌کنم اظهار داشت: در این حادثه که هم از لحاظ جانی و انسانی خسارت‌های زیادی به دنبال داشت، آتش‌نشانان نیز همانند همیشه که جان خود را به میان می‌گذارند، مظلومانه جان خود را از دست دادند.

وی با اینکه مسئولان امر می‌دانستند این تهدید وجود دارد اما کار پیشگیرانه انجام ندادند تا کار به اینجا کشیده شد، بیان کرد: به طور قطع تمام مسئولان پیگیر این موضوع هستند و باید مقصر اصلی شناسایی و با آنان برخورد قاطع شود که چرا این اتفاق پیش آمد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر در این رابطه به کمیسیون اصل 90 شکایتی ارائه و مطرح شود این موضوع نیز دنبال می‌شود تا بتوان حداقل برخورد لازم  با این افراد خاطی که در بوجود آمدن این مشکل شریک بودند برخورد شود تا از بروز چنین رخدادهایی ناگوار پیشگیری شود.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در مورد حادثه قطار سمنان و آخرین اقدامات این کمیسیون گفت: چند کمیته برای این موضوع تشکیل و بررسی‌های لازم  انجام و گزارش نهایی شد و به طور قطع در بهمن‌ماه در مجلس ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید با مقصران اصلی حادثه پلاسکو برخورد شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..