تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله خسروشاهی حامی صادق رهبر انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله حاج سید ابراهیم خسروشاهی، پیام تسلیتی صادر کرده است.

متن کامل این پیام را می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

العلماء باقون مابقی الدهر

ارتحال عالم ربانی ،سالک الی الله ،حضرت آیت الله حاج سید ابراهیم خسروشاهی ،موجب تاسف وتاثرعلاقمندان وارادتمندان وشاگردان آن عارف گمنام شد.

آن مرحوم که ازشاگردان برجسته ی امام راحل عظیم الشان(ره) وعلامه طباطبایی(ره) بودند،عمری را درتحصیل وتدریس علوم دینی ،به ویژه فقه وکلام وتفسیر واخلاق گذراندند وشاگردانی بنام را تربیت کردند.

طی نیم قرن خدمات آن مرحوم،  مساجد زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم از وجود شریفشان بهره مند شدند ومنزل ایشان ،ازقدیم الایام،محفل درس وانس ومنبع معنویتی بود که جان ودل شیفتگان معارف الهی را سیراب می کرد.

همراهی وهمگامی آن عالم پرهیزگار با نهضت امام راحل وانقلاب اسلامی درطول سالیان طولانی از زمره ی افتخارات آن عزیز بود.

آیت الله خسروشاهی در طول زعامت مقام معظم رهبری ( دامت برکاته)،حامی صادق رهبر حکیم انقلاب اسلامی بودندوهمگان را به این امر، توصیه می کردند.

اکنون پس از هشتادسال تلاش ومجاهدت علمی وسلوکی وتربیت وتهذیب نفوس ،وخدمت خالصانه به مردم ،ازپایگاه مسجد وحوزه، ،روح پاک آن عالم پارسا به اجداد طاهرینش پیوسته است .

اینجانب به نمایندگی از حضرات ائمه جماعات مساجد استان تهران، فقدان آن فقیه خدمتگزار را به حوزه علمیه تهران وشاگردان وخاندان معظم ایشان تسلیت می گویم وعلو درجات رابرای آن عزیز وصبر واجر را برای خانواده ی ارجمندشان ،طلب می کنم.

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

محمدجواد حاج علی اکبری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله خسروشاهی حامی صادق رهبر انقلاب اسلامی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..